Emma Hermansson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Hermansson - 4 mars 2013 12:11

Blää! Gillar inte att spela gitarr!:(

Av Emma Hermansson - 3 mars 2013 18:19

några saker man kan göra en vårdag:

vara med en kompis man inte träffat på jätte länge

gå promenader o bara prata om en massa saker,

eller sitta uppkrupen i en mysig säng med den dära kompisen man inte träffat på så länge o flumma, skratta o prata om allt det vanliga som man alltid pratar om men aldrig tröttnar på.

gå på stan med någon man tycker om, 

eller få nya böcker som man bara måste läsa på direkten.

göra en egen pizza o känna hur doften sprider sig genom huset o magen börjar kurra.

eller bara sitta o mysa i soffan med familjen med glass i knät!


och alla dom hära underbart mysiga sakerna har jag gjort denna soliga vårdag. :)

Av Emma Hermansson - 3 mars 2013 11:16

 

Hejsan! cirkus hela min soliga vår morgon  har gått åt till detta,


läsa min braiga bok

skriva ner vackra citat

längtat till våren så hemskt mycket att jag nästan spruckigt

redigerat lite bilder

gjort den där lilla sista piffen på mina kort så dom blev sådär perfekta som i min tanke

och längtat till min födelsedag.


Hejdå!




Av Emma Hermansson - 2 mars 2013 16:30

Har setat cirkus hela dagen framför mitt skrivbord och pysslat ihop massa fina kalas kort!

Av Emma Hermansson - 2 mars 2013 11:06

580914_347924761931203_1729962727_n_large

tänkte bara tipsa er om en jätte bra sida med massa fina bilder o bra citat! (vissa vet förmodligen redan om den men för er som inte visste!)

sidan heter weheartit.com och jag tycker verkligen att ni ska ta er en titt där! :)


hade bra så länge! :)

Av Emma Hermansson - 1 mars 2013 20:09

Har pluggar lite med Ellen idag på hennes mysigt stökiga rum! Lyssnat på musik, ätir kalla pannkakor, skrattat, egopicat med Ellens vimplar och pratat i telefon!;)
Så här får ni massa härliga bilder.:)

Av Emma Hermansson - 1 mars 2013 19:08

sarahlife.devote.se" href="/">sarahlife

En utav mina handbolls kompisar (hon e typ bäst på planen o helt amazing) bloggar Här ---> sarahlife.devote.se

och jag tycker verkligen att ni ska ta er en titt på hennes sida! ;)

(och om du läser sarah, sorry för att jag lånade din bild/header... :/)

Ovido - Quiz & Flashcards