Emma Hermansson

Alla inlägg under februari 2014

Av Emma Hermansson - 27 februari 2014 21:46

Dagen dåliga stunder:
× Då bussen imorse va 6 min förtidig så jag och min kompis missade den och eftersom den går 2 ggr i timmen fick vi ta en annan buss och komma försent till skolan.
× Spanska provet jag hade idag. Som gick sådär
× Det va kolpudding till lunch
× Bussen på väg hem va jätte sent så kom hem jätte sent.

Dagens glada stunder:
¤ Vi kom bara 2 min försent.
¤ Håltimmarna på torsdagar är alltid bra att ha.
¤ Åt hemmagjord pizza till kvällsmat.
¤ Kom nyss på att det är fredag imorgon och att det är 7 dagar kvar tills det är min födelsedag.

Av Emma Hermansson - 25 februari 2014 16:02

Är glad idag. Hade flest svansar på idrotten. Har lagar köttbullar och potatis på hemkunskapen. Och hade vikarie på matten.

Av Emma Hermansson - 23 februari 2014 15:46

Igår fick jag besök av denna snygging. (Alltså hon till vänster)

Och hon skulle visst sova över hos mej. Men innan vi gick o la oss (som vi gjorde väldans sent) så hann vi ta en promenad ut på "landet" i mörkret och hälsa på en kompis lite alldeles försent på kvällen. Vilket var väldans roligt. Sen gick vi hem igen för att äta popcorn och titta på film.
och det va himla mysigt!

#bästagirlpowern

Av Emma Hermansson - 22 februari 2014 13:49

Dom senaste dagarna har jag mest ägnat mej tid till att läsa. Hittade en bok i min bokhylla som jag inte läst tidigare, så bestämde mej för att läsa den. Och oj va den va bra! Och guud vad jag har saknat att försvinna in e en bok och bara koppla bort omvärlden för en stund. Himlen!
Men idag väntas det fin besök av en kär vän, så vi får se vad som händer härnäst.

Av Emma Hermansson - 20 februari 2014 18:20

Som en helt vanlig torsdag har jag inte gjort någonting förutom att göra just ingenting, läsa, spela fiol, ta kort på en massa skräp (som egentligen inte är skräp), kolla på weheartit för att sen bli deprimerad över att världen där bland alla fina bilder och saker verkar så harmonisk och underbar men att dom sen inte är det hos mej, färgat håret (för det är verkligen något jag gör varje torsdag!.. noot..) och sen typ fortsattit att inte göra något alls. Roligt lov jag har va?..

Ursäkta dom lite halv fula bilderna men såhär blev iallafall mitt hår. Och om ni inte kan se det så är dom bilderna till vänster före o dom till höger efter.

Av Emma Hermansson - 17 februari 2014 20:27

Idag tog jag och mi familia bilen till huvudstaden vår. Där köpte vi lite kläder och åt god mat. Sen tog vi bilen vidare (eller tillbaka kanske man ska säga?) Till tom tits. Där vi råkade springa bort oss i spegelhuset, sitta vid ett förstort bord och åka rutschkana och ha de fint.

Av Emma Hermansson - 16 februari 2014 17:30

Bilden har egentligen ingenting med det jag gjort dom första dagarna på mitt lov. Men tänkte för en gångs skull inte lägga upp bilder på mat och annat ätbart, så det fick bli en strump bild ist.
Men nu åter till huvud ämnen. Dom första dagarna på mitt sportlov tillbringade jag tillsammans med min syster hemma hos min kusin. Vi hade typ huset för oss själva kan man säga så vi hade fullt ös. Haha, nej okey inte riktigt.. Men vi hade jätte kul. Vi bakade en lite konstig kladdkaka, spelade spel, gick till öb i regnet för att köpa chips och godis för ett helt dagis (som vi sen knappt åt upp hälften av) spelat vänd tian och va vaken lite försent in på natten.
Vad har ni gjort? Eller vad ska ni göra på lovet?

Av Emma Hermansson - 14 februari 2014 19:11

Fast jag tycker det låter jätte fånigt så säger jag det ändå. Glad alla ♥- dag. Och jag menar det, hoppas ni alla har haft en jätte bra och fin dag. Det har jag. Jag har vart med dom jag tycker bäst om, ätit gelé hjärtan, vart på utflykt med fina vänner till ett café där vi fikade på semlor, vart med en alldeles för fin kompis på stan och bara myst.

Ovido - Quiz & Flashcards