Emma Hermansson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma Hermansson - 29 september 2012 15:45

Den här helgen är en mormor & morfar helg, för mamma och papppa är i London!
Har ätit pannkakor, lånat böcker och fikat på biblioteket och så fick jag 6 scrap boking papper när vi va inne i Panduro!
Nu e det lite pyssel och slö dags!...
En stund iallafall, för sen måste jag göra klart min fusklapp till provet i biologin.... (läraren sa att vi skulle göra det)...

Av Emma Hermansson - 26 september 2012 17:19

Vet inte vad jag ska skriva men känner att jag måste skriva något för att jag inte gjort det på någon dag!
Men jag kan säga er att min dag inte vart en utav dom bästa idag!.. Varför kan ni ju fundera på!?
Men en utav dom dåliga sakerna är att jag missade dansen för att ha "lära känna samtal"... Nog för att det gick bra, men ändå!...:| och så kan jag inte träna dör jag är jätte förkyld!...

Av Emma Hermansson - 25 september 2012 19:01

Har vart en jätte bra dag idag!
Jag har orienterat med Sofia, det gicke jätte bra bortsett från att kartan va typ "gammal". Så våran 16 var på fel ställe så vi letade fel!..
Men sen så har jag ätit pannkakor, flummat i väntan på orkestern, och massa annat kul!
Den ledsna smileysen var att min fiol gick sönder! :( fast den går att spela på men ändå!... :(

Av Emma Hermansson - 23 september 2012 19:14

Har gjort en massa saker idag! Börjar fundera på hur många saker man hinner med på en dag egentligen??
Några saker jag gjort idag är: ett kort till Klara, dansat ute hos farfar och Doriz på landet, ätit choklad kaka och Kina mat, tittat på filmen "tusen gånger starkare", spelat säsongens första serie match mot Uppsala som vi vann med 25-7! Pluggat, och bara njutit av
en underbar söndag med familjen!<3
Vad har ni gjort dåå??

Av Emma Hermansson - 22 september 2012 19:12

Har traskat runt på stan med Ellen idag! Det första vi gjorde när vi gick in i "myrorna" var att hitta en stickad tröja till Ellen, en halsduk till mig och 2 böcker var!
Köpte även en typ basker keps! Och så har jag fått ett par skor!
Älskar verkligen allt nytt jag fått idag!!!<3<3

Av Emma Hermansson - 20 september 2012 14:54

Har kollat in orienterings kartan i Kronskogens! Passade på att äta lite blåbär med Sofia!<3

Av Emma Hermansson - 19 september 2012 16:41

På väg hem med Mup! Haft en bra och rolig dag i skolan med klassorkester och kör.!, Och nu ska jag hem och plugga för att sen åka till träningen! <3

Av Emma Hermansson - 18 september 2012 11:34

Promenad till vilsta på idrotten! Med underbaraste vännerna Sofia,Erika och Ellen! Lite choklad på vägen också!;-)

Ovido - Quiz & Flashcards