Emma Hermansson

Alla inlägg under januari 2016

Av Emma Hermansson - 17 januari 2016 16:50

Det va kul. Sen va det inte kul. En rätt så känsloladdad helg kan man väl påstå. Minst sagt. Fast ändå lite skönt att få ha sagt det mesta. Men synd bara att vi åkte ut på köpet. Har några nya blåmärken och ett par brännmärken som svider, så nu ska jag åka hem duscha och sen kolla på grey's heeeela kvällen.

Av Emma Hermansson - 15 januari 2016 16:24

Gillar inte fysik fredagar. Men nu var det dags för en igen.. Hur det gick vet jag inte riktigt, men tror och hoppas att jag är godkänd iallafall.. Fast jag insett att jag var helt ute och cykklade på en uppgift... Vilket känns sådär tillsammans med de andra som jag inte heller var helt hundra på.. Men men, vad kan man göra lixom.

annar den senaste tiden har det inte hänt så mycket. Mamma fyllde år för en vecka sen exakt nu faktiskt (så grattis igen till dej mamma!) jag har hunnit skriva två spanska prov sen skolan började som gick sådär och hunnit blivit lite lagom hängig sådär dagen innan SM osv.. Vilket känns lite sådär lagom kul.



Av Emma Hermansson - 1 januari 2016 17:09

Trots att tvåtusenfemton har gått alldeles för fort och att jag inte alls va redo för tvåtusensexton måste jag säga att det blev ett väldigt bra slut på året iallafall. Så nu är jag kanske lite mer redo. Lite mer redo att börja tvåtusexsexton och att göra d minst lika bra som tvåtusenfemton var.

Ovido - Quiz & Flashcards