Emma Hermansson

Alla inlägg under augusti 2015

Av Emma Hermansson - 26 augusti 2015 15:38

Har börjat gymnasiet. Vet inte riktigt vad jag tycker om d än, men i måndags satte jag för första gången min fot på Rinman som en gymnasieelev. Lite coolt ändå. O lite skrämmande. Så mycket plugg man måste överleva, så många större människor man måste möta i korridoren varje dag, så många stora salsprov att överleva. Så mycket nytt att ta in och så mycket gammalt man måste smälta att man inte har kvar längre. Allt är så himla mycket. Men man lär sej, efter ett tag. Så d blir nog bra, snart.

Btw!! Skrev mitt första test på gymnasiet idag, hur ballt (!!) och hur inte ballt d va då jag kunde nada.

Av Emma Hermansson - 21 augusti 2015 13:23

Sen jag hade något kul att skriva här sen sist har d inte hänt så mycket. Jag träffade några från min gamla klass för några dagar sen. Vilket gav en lite blandade känslor. Men d va nice ändå. Nice att se dem flesta igen innan gymnasiet drar igång.. Vilket d gör om tre dagar.. Sen träffade jag Ida här om dagen över en lunch på Tingsgården innan träningen. Och så har handbolls säsongen börjat igen så nu har alla blåmärken kommit tillbaka. Back to normal vardag igen typ.

Av Emma Hermansson - 9 augusti 2015 20:14

Wow, har cyklat över 3 mil idag typ. Duktig jag. Vi cyklade till sommarhemmet, vilket är en badplats som ligger rätt så väldigt lång ifrån oss på cykel. Men d va nog helt klart värt d då vi hade d jättenice.

Av Emma Hermansson - 7 augusti 2015 22:21

Idag har vi cyklat runt på äventyr hela dagen, och vi plockade cirkus hur mycket blåbär som helst. D va nice. Sen cyklade vi och tog kort på solnedgången, innan vi cyklade hem igen till soffan, våran blåbärspaj och Dear John.

Av Emma Hermansson - 1 augusti 2015 21:10

Här mår man. väldigt mycket jättebra.

Ovido - Quiz & Flashcards