Emma Hermansson

Alla inlägg under april 2016

Av Emma Hermansson - 17 april 2016 16:15

Såhär tillbringas typ all min tid nu för tiden. Har alldeles för många prov att plugga till så vet inte ens vart jag ska börja. Man måste ju bara älska gymnasiet liksom.

Av Emma Hermansson - 3 april 2016 22:52

Har inte blivit så många bilder idag då vi inte gjort så jättemycket. Vi åkte till Covent Garden för att leta efter en Disney affär, som jag faktiskt hittade. Vilket var bra. Sen åt vi mat och bara gick runt och strosade lite. Sen var det bara att sätta sej på tunnelbana för att sen ta sej till tåget som skulle ta oss till flygplatsen. Som va den skummaste flygplats jag vart på, ever. Jag menar vilken flygplats har att man måste åka tåg till sin gate? Jo den. Och nu har jag ("äntligen") svensk mark under fötterna igen.

Av Emma Hermansson - 3 april 2016 01:44

Idag har vi gått runt hela London. Bokstavligen. Mina fötter är tröttare än tröttast just nu. Men det är nog värt det, för vi har sett Tower Bridge, Big Ben, Buckingham Palace, Piccadeli Circus och gått längst heeeeela Oxford Street. Provade även fish and ships, vilket var helt okey tror jag. Sen köpte jag och Amanda Harry Potter bönor, som inte va riktig lika goda.. herregud de va nog bland det äckligaste.. usch

Av Emma Hermansson - 2 april 2016 00:57

Idag gick jag tillsammans med min syster och mamma upp alldeles för tidig för att sätta oss i en bil och bli skjutsade till Arlanda. Där vi sen tog ett flyg till London. Alltså woow, hur peppad har man inte vart på det lixom? Alldeles för mycket typ.
Väl i London tog vi ett tåg till vårt hotell, där vi mötte upp moster innan vi begav oss ut på stan igen. Där traskade vi mest runt i hopp om att hitta en restaurang och i vårt letande hittade jag min efterlängtade telefonkios. Så nu är jag nöjd, nu kan jag åka hem.

Ovido - Quiz & Flashcards