Emma Hermansson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Emma Hermansson - 27 oktober 2014 18:20

Idag tog jag, Amanda och pappa bilen till Västerås, där vi har spenderat hela dagen. Vi började på Kokpunkten, vilket (de flesta säkert redan vet) är ett jättestort action/äventyrs bad. Det va väldigt roligt där bortsett från alla trappor som fick en att tänka på skolan..
Sen åkte vi och mättade våra skrikande magar med pizza på pizzahut, och sen dess har vi tillbringat vår tid - fram tills nu - med att gå runt och titta (handla) på Lager157 och Erikslund.

Av Emma Hermansson - 26 oktober 2014 21:24

Har äntligen fått höstlov. Verkligen efterlängtat! Dock har jag en hel del prov att plugga till..
Men har hittills tillbringat min lediga tid på handbolls planen, då det va dags för match. Gick inte speciellt bra för min del (men börjar vänja mig med det nu..) men vi vann med 37-7. Sen var det bara att åka hem och tillbringa resten av dagen med underbara vänner, vilket alltid är lika uppskattande och mysigt!

Av Emma Hermansson - 23 oktober 2014 17:06

Igår gjorde vi våran sista konsert tillsammans med 7k och 8k, så nu har vi bara våran avslutnings konsert kvar... Vilket är hemskt..
Men konserten igår va som vanligt jätterolig och det gick cirkus hur bra som helst för alla! Vilket var väldans roligt då de va första gången 7k gjorde något like this.
Så nu är det bara en konsert kvar på Stålfors... Vilket är mer än jätte hemskt.

Av Emma Hermansson - 21 oktober 2014 20:35

Såhär känner jag mig just nu angående mitt liv. katastrofalt skrivna prov och klädproblem inför konserten som är imorgon (!!) då jag för övrigt knappt ska befinna mig på scenen pga att jag nästan inte gör något alls.. yeey mitt liv är såå roligt just nu.. (med en smula ironi)

Av Emma Hermansson - 19 oktober 2014 20:04

Har setat barnvakt åt ett par alldeles för busiga och bråkiga barn. Fick äran att gå i föräldrarnas fotspår och "plågas" igenom natten med dem. Fick för första gången på väldigt länge inse hur jobbiga de här gulliga små barnen kan vara då de inte sover..
Men men, alla har vi varit små I guess. Så det var bara att bita ihop på morgonen och fortsätta leka med bilbanan, fast man helst av allt skulle vilja krypa ner under täcket igen och sova bort hela dagen.

Av Emma Hermansson - 17 oktober 2014 16:27

De här skorna har jag praktiskt taget bott i den senaste tiden. Jag beställde hem de för exakt två veckor sen för att jag behövde ett par nya höstskor, och det är nog de skönaste skor jag ägt på länge. I'm in love

De är skitiga jag vet, men det är för att jag användt de konstant i två veckors tid då det regnat... De ska även vara beiga, men det syns inte så bra på alla bilder..

Av Emma Hermansson - 13 oktober 2014 20:46

Fick hem koden idag så jag kunde gå ut abc's sida och kolla på mina skolfoton. Vilket var en hemsk synd, vet inte vad som gick så fel eller vad man ska säga.. Men alla bilder var verkligen hemska!.. Detta var en utan f å bilder som blev helt ok, och såklart var bästa Erika med på den. (Vi ser ju verkligen jätteglada ut också, hahah)
Erika, you make it!

Av Emma Hermansson - 8 oktober 2014 21:29

Bjuder på några halvdana höst bilder och en liten sneek peek från dagens outfit då jag för övrigt hade mina nya skor som är too die for. (Så himlans sköna!) Medans jag försöker ta mig i genom läxornas hav, de peppande panikkänslor jag har inför helgens elitläger och tankarna som jag skickar till min kära morfar som fyller år idag.

Ovido - Quiz & Flashcards