Emma Hermansson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Hermansson - 31 mars 2013 18:08

 

 

 

glömde skriva det igår men blev ju lite grattad av kusinerna igår (dom va ju inte här vid min födelsedag.)

och då fick jag den här jätte söta blus skjortan med spets i nacken o allt! sen fick jag jätte söta paket ettiketer som man sätter på snören ocj tavelkrit klistermärken. (det är små runda svarta klistermärken man kan sätta på tex en låda o så skriver man något med en tavelkrita på, sen när man vill att det ska stå något annat på så suddar man ut med disktrasa eller något och skriver nytt!) och så fick jag en tvål som luktade jätte gott! :)

Av Emma Hermansson - 31 mars 2013 16:37

 

 

åkte på förmiddagen till mormor och morfar för att säga adjö till kusinerna som far hem till norge idag.

åt lite vofflor och busade en stund.

sen åkte jag med amanda och pappa till tunapark. där vi köpte oss lite fina grejer.

jag köpte en tröja (från hm.) en kolcka (från ur&penn) och hårnålar. (från glitter)

och amanda köpte en jätte fin tröja (som jag nästa kan ha!) en klocka och lite andra småsaker! :)

Av Emma Hermansson - 30 mars 2013 20:45

 

Idag är det påskafton och vi har haft det mysigt hos mormor o morfar men kusinerna, gammelmormor,  bengt och maria.

Fick fint påskägg av mamma och pappa, (inte dom på bilden.) med en gullig kykling, godis och lite pengar.

 

hos mormor och morfar gömde jag lucas påskägg.

 

och oscar va jätte glad för han fick massor med godis.

 

jag är också väldigt glad för jag fick också en massa fina saker!

 

jag byggde söta kycklingar av plusplus.

 

och jag hade det mysigt och pysslade med lucas i hans nya klsitermärkes/pyssel bok! :)


Glad Påsk!♥

Av Emma Hermansson - 29 mars 2013 19:18

 

Lite efter med att skriva att det är påsklov nu, men det är välinte så konstigt för på påsklovet har man jue fullt upp och

har inte tid till att skriva. Eller??

och idag (på påsklovets första dag, även kallad långfredag) har jag,

ett. sovit så länge jag vill.

två. åkt till farmor.

tre. ätit god farmor mat o fikat

fyra. letat godisbitar.

fem. ägt ut amanda på pusseltävling.

sex. målat påskägg (han har kraschat lite..)


och saker jag ska göra denna långa fredag är

ett. blogga klart.

två. skriva listor inför imorgon.

tre. gå ner och titta på Let's dance.

fyra. gå och sova.



Av Emma Hermansson - 27 mars 2013 17:54

 

Idag har jag gjort följande saker för att inviga våren:


1. gått i coneverse och jeansjacka.

2. setat i en hemlig korridor o myst i solen.

3. inte frysit på väg till matsalen.

4. ätit vårfärgad klubba.

5. sett påskpynt i rondeller och en massa fint.

6. ätit påskbord.

7. köpt fina påskpresenter.

8. setat i solen o hickat.

9. firat att våren är här genom att spela extra mycket glad konsertmusik.

10. slagsta glass har öppnat (stort tecken på vår!!!)

11. sett soppade gator.


och sen har jag gjort en hel drös med andra våriga grejer som jag nu glömt bort för att jag tänkt alldeles för mycket på

Av Emma Hermansson - 27 mars 2013 13:24

Sitter i en gömd korridor i solen och spelar engelska spel med.klara, lovisa o sofia!:)

Av Emma Hermansson - 26 mars 2013 20:16

Vissa lyxigheter har man om man e själv hemma med mamma och har ont i halsen.

Av Emma Hermansson - 26 mars 2013 11:59

Har var på komtek o programmerade en robbot med roliga ljud o så att den kunde spela bowling. Och så har jag o Madde byggt en super grym bil!:)

Ovido - Quiz & Flashcards