Emma Hermansson

Alla inlägg under november 2013

Av Emma Hermansson - 30 november 2013 18:46

Idag har jag bakat lite lagom bruna lussebullar, vita pepparkakor och prunka pepparkakor och så har jag spöat VästeråsIrsta med 34-18.

Ps. Om någon vill ha julfika med mej så kom gärna! Fast hör av er innan! ;) Ds.

Av Emma Hermansson - 30 november 2013 10:00

Fredag. Dan innan helg. En dag fylld med matte prov, gitarr spelande och beep-test springande som faktiskt gick väldans bra. Trots min förkylning så sprang jag längst av alla killar och tjejer. (Igen) och jag måste säga att det är rätt så roligt att spöa killarna!
Sen på kvällen tog jag och lilla Ellen bussen till stan där vi skulle gå på bio, som vi har längtat. Vi såg catching fire, och den va hur bra som helst. Och eftersom jag läst böckerna så visste jag vad som skulle hända, men det gjorde inget för den va väldans lik boken. Så jag tycker alla borde gå och se den nu för den va såå grym!

Av Emma Hermansson - 27 november 2013 19:27

Såhär har jag gått runt och sett ut denna glada onsdag.

~ jeans: Lager157
~ skjorta: Fått från grannen, som fått den från någon annan
~ stickad tröja: Lindex
~ klocka: Regal, ur&penn
~ Vita låga Converse (som inte syns): någon skoaffär

Av Emma Hermansson - 26 november 2013 17:33

Världens bästa Wilma 7 år!

Av Emma Hermansson - 24 november 2013 20:28

Den här veckan, eller slutet av den, har några roliga filurer från Lettland vart hos oss. Och igår var det disco och övernattning som stod på schemat för mej. Och jag måste säga att det va cirkus hur kul som helst att dansa med alla helgalna människor hela natten och att titta på skräckfilm och leka lekar i gymnastik salen ända till klockan två.

Och idag efter att vi vinkat hejdå till letterna så åkte jag hem, och då varbdet bara att finna nya krafter och fira Wilma som hade släkt kalas idag..

Av Emma Hermansson - 21 november 2013 19:37

Har fått en hel drös med polkagrisar som jag ska sälja, har försökt stå mot att köpa alla själv och så har jag gått runt i lärare rummet med min charm och sålt massa.
Och igår kom några (väldigt många) typer från Riga hit, och idag spelade vi volleyboll och det va väldans roligt!

Ps. Om ni vill köpa polkagrisar så säg det, det går till ett ba ändamål.... Våran klassresa... Ds.

Av Emma Hermansson - 16 november 2013 15:37

Måste bara säga att jag åt årets första skummtomtar igår!!

Och idag har jag spelat match i Linköping, som jag måste säga gick väldigt bra! Vann med 30-17 och jag gjorde den bästa matchen jag gjort på länge. Gjorde fem mål om jag får skryta lite också. ( :-) )
O h sen har jag och pappa stannat på Cloetta och köpt liite godis..

Av Emma Hermansson - 13 november 2013 18:38

Det är allt bra trevligt att vara med några fina människor, i mitt fall Ellen, Simeon och Rasmus, och baka scones, spela sällskaps spel och skratta utan anledning tills man får ont i magen. Sen var det väldans fint att gå omkring på landet i mörkret och se stjärnor falla ovanför mitt huvud medans jag höll armkrok och pratade med min väldans fina kompis. Det är cirkus hur fint som helst.

Ovido - Quiz & Flashcards