Emma Hermansson

Alla inlägg under april 2015

Av Emma Hermansson - 24 april 2015 21:08

Jag saknar sommaren. Men vill inte sluta skolan. Jag spelar basket så fort håltimmarna tillåter det och skriver nationella prov i engelska. Våren har kommit och alla träd har blivit alldeles rosa. Herregud d är så fint, våren är fin den.
Jag gråter över att bilder på mina fina vänner har försvunnit, spår löst försvunna ute i syberrymden på min dator.. Spelar spelningar på Tuna Park och tröst äter choklad.

Av Emma Hermansson - 19 april 2015 15:32

För vi är näst bäst i Sverige!

Av Emma Hermansson - 18 april 2015 23:24

Helt sinnes är det. Har knappt fattat att vi är i steg5 och är bland dem åtta bästa lagen i Sverige. Nu ska jag smälta att vi har tagit oss (håll i hatten) till final också!! Känslan av att veta att man gått till final i sm är obeskrivlig, helt sjukt.

Av Emma Hermansson - 16 april 2015 08:27

Igår hade jag sovmorgon och började inte förän 10.45 Så då hade jag tid att äta frukost med Ellen och det va väldigt nice.

Av Emma Hermansson - 10 april 2015 20:46

För nästan en vecka sen loggade jag in på den här sidan och skrev något. Då var d påsk. Så det har gått nästan en vecka sen påsk. Lite lång tid kanske.. Men kan inte rå för att jag har lite fullt upp med att leva mitt liv just nu. För d är ju så roligt just nu.
En hel (nästan då eftersom vi var lediga i måndags) vecka fylld med muntliga prov i matten, ett preliminärt antagande till gymnasiet, en del basket spelande och ännu fler träningar har gått så nu peppar vi för helg.

Av Emma Hermansson - 1 april 2015 12:50

Mitt lov har börjar väldigt bra. I måndags var jag med några fina människor hos hugo, lite för länge blev det kanske.. men kul var d.
Sen igår var jag med Amanda på stan och då bestämde vi lite spontant att gå på bio. Så vi åkte hem, för att sen åka tillbaka för att kolla på Insurgent.

Ovido - Quiz & Flashcards