Emma Hermansson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emma Hermansson - 31 oktober 2013 19:45

 

Idag hoppas jag att alla har vart utklädda till något läskigt, ätit godis fast det bara är torsdag och haft en toppen bra halloween. För det har jag.


Happy halloween everybody.

Av Emma Hermansson - 28 oktober 2013 17:13

                     

I lördags packade vi in oss i bilen för att åka till Norge och kusinerna. Så efter ett antal timmar i bil, en stormig färd på en båt och många godisbitar i magen senare efter det så va vi framme. 

Och här i Norge har vi inte gjort så mycket.. Bara gått en lång promenad i skogen dåd det spö regnade, spelat en massa spel, ätit äppelpaj, haft hemma bio, firat Geir och ätit tårta, vart ute på hemligheter (fast det va bara jag, Amanda och Wilma) och sen har det inte vart så mycket mer.. Typ.. Men iaf så åker vi hem imorgon (sad) och jag hoppas vi tar den stora båten för jag vill ha mat, god mat.



Av Emma Hermansson - 25 oktober 2013 21:15

         

Ne skoja bara. Är så himla trött på musik just nu. Har haft konsert efter konsert och genrep efter genrep och rep hit och dit hela veckan, känner mej som en som skulle passa i ett skyllt fönster för levande zombies.. (Där av den dåliga bloggningen) Fast visst, alla konserter har vart jätte roliga att göra både på och utanför scenen. Men det är ändå tur att jag har haft mina stunder som då lovisa, jassi och klara följde med mej hem, eller då det nya PLL avsnittet kom eller alla glada stunder emellan allt. Annars hade jag vart en levande zombie på riktigt..

Av Emma Hermansson - 22 oktober 2013 20:43

Negativt: Mitt i pizza bakandet på hemkunskapen gick brandlarmet, så vi fick avbryta alltihop för att gå ut och frysa i regnet, för att sen få vänta as länge på att få gå in igen pga all fejk rök dom hade fyllt hela trapphuset med. Det har regnat hela dagen, suck. Fiollektionen gick inge vidare. Eller snarare sämst. Hade orkester. Och jag vet inte vad jag ska ha på mej på konserten imorgon.

Positivt: hade en jätte rolig svenska lektion. Och när jag kom hem gjorde jag varm choklad med marschmallows. Och piazzan på hk blev jätte god!

Av Emma Hermansson - 21 oktober 2013 10:44

I fredags kom denna filur hem till mej, för att spela spel och ha det mys.

Och när vi tröttnade på att spela spel så gick vi upp och kollade på TeenWolf, och där blev vi kvar hela natten. Riktigt myspys.

Av Emma Hermansson - 18 oktober 2013 18:55

Idag har den första snön kommit. (Redan!? Är det bara jag som tycker det är tidigt för snö?) och det är exat 287 dagar kvar till jag åker på semester till Mallorka. Jippie! Och jag har sprungit omkring på stan i ett försök att hitta födelsedags presenter.

Av Emma Hermansson - 13 oktober 2013 20:50

           

Ja, i helgen har jag spelat första steget i ungdoms sm f-99 och därav den dåliga bloggningen.

Och det har vart jätte kul, för vi vann alla matcher och gick vidare direkt till steg 3. Och vi har haft det jätte kul o chilligt. Och om ni tror att jag bara ätit mat i helgen så har jag inte det, jag har faktiskt spelat handboll också.


Ps. När vi år på en restaurang och då fick vi finfina sugrör. Och så var det myspys på toaletten. Ds.

Av Emma Hermansson - 10 oktober 2013 19:41

     

Idag har jag traskat omkring i världens tommaste Monki affär. Och bland dom få plagg som var kvar hittade jag dessa två finigheter. Den översta är inte röd utan mörk rosa cerise typ, och den understa är vit som ni förmodligen redan listat ut. och dom kostande 180:- och 40:- ( den första va tyvärr inte på rean, men ville köpa den ändå innan den försvann som den förra tröjan jag kollat på gjorde) så jag sparade 60 kr eftersom det vita linnet egentligen kosta 100 kr. så det va ju toppen bra.

Ovido - Quiz & Flashcards