Emma Hermansson

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Hermansson - 29 juli 2012 19:51

Finns det något bättre än att vakna på morgonen efter en härlig kväll och veta att Idag kommer det bli en jätte bra dag??

Och just Idag blev det en sån där under bar dag.

En under bar dag med en underbar vän, med varsitt sandpapper i handen och ett leende på läpparna har vi slipat skrivbord nästan hela förmiddagen. För med prat, skratt och en god vän är nästan vad som helst roligt att göra. det är tillexenpel jätte kul att slipa skrivbord, bada, äta rabarber/hallon paj dränkt i vaniljsås, sitta instängd på ett rum och sortera och hoppa studsmatta med Ellen!♥

Av Emma Hermansson - 27 juli 2012 18:43

 

Har strövat om kring på stadens alla gator med familjen idag.

Tittat in i skyllt fönstren och hittat saker att skriva upp på önskelistan. (fast det är långt till jul)

Köpt lite saker här och där, och lånat en hel drös med böcker till sommar läsningen.

köpte t ex klänningen här åvan. Tyckte den var extremt söt och jätte skön.

Så det blev favvo köpet idag. Köpte även ett par svarta shorts som är lite högre i midjan.

Sen har jag sträck läst i ca 1 timme om inte mer, i en super bra bok jag lånade på biblioteket tidigare idag..



Av Emma Hermansson - 20 juli 2012 16:25

   

      

I 98 serien med mitt lag gick vi obesegrade genom hela cupen! Vilket slutade med en guldmedalj från A-slutspelet!

i 97 serien med mitt lag (mitt 98 lag som vi vann med) åkte vi ut i B kvarten!

och med 99:orna kom jag 2:a i C-slutspelet! Vi förlorade i förlängningen! :/

Fast jag är riktigt nöjd ändå för jag har haft super kul och spelat handboll i 5 dagar och tar med mig en mästar tröja, en guldmedalj och en silvermedalj! :D

Av Emma Hermansson - 20 juli 2012 16:02

             

       

Vaknade på morgonen i den lilla camping stugan vi hyrt, åt frukost och tog ett kallt morgon

bad i sjön.

åkte inn till Gränna stad med familjen och gick där på gatorna och tittade in i alla små

skylltfönster som var fulla med polkagrisar. köpte några polkagrisar, tog några bilder, tittade

på när dom bakade/tillvärkade polkagrisar, smakade på en nybakad polkagris deg som

fortfarande var varm.

och satte mig sen i bilen för att fortsätta resan ner till Åhus!♥

Det var när jag var i Gränna det...

Av Emma Hermansson - 12 juli 2012 13:14

Nu ska jag springa ner till bilen! För nu bär det av till Gränna :)

Och där sover vi tills i morgon för då åker vi till ÅHUS :D<3


Sesn senare!

Av Emma Hermansson - 7 juli 2012 18:06

 

oj! kom nyss underfull med att det va ett tag sen jag bloggade... :/ men det är ju trots allt sommar

och då ska man ju inte sitta vid datorn! ;)♥ men idag har jag plockat jordgubbar och badat i iskallt vatten. :P det var jätte varmt och solit när vi åkte hemmifrån och när vi plockade jordgubbar, men

när vi kom till stranden och skulle bada var det bara varmt..inge sol..♥

Ovido - Quiz & Flashcards