Emma Hermansson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Hermansson - 17 mars 2013 14:16

 

nu har jag halkat omkring uten på isen och hört isen sjunga (som om det fanns en stor blå val där neranför som roppade på sitt barn ungefär), legat o solat på en bänk någonstans mitt i en park, ätit varma mackor o lite godis och tittat på lite mer på film med amanda.

Av Emma Hermansson - 16 mars 2013 23:15

Har film maraton med amanda just nu. Har tittat på ca 2 och ett halvt avsnitt o ska titta på många fler! Riktigt mysigt!:)

Av Emma Hermansson - 16 mars 2013 15:15

 

idag har det vart en mormor och morfar dag.

vi har spelat lite minigolf i en källare med jätte roliga banor(kom 2:a) dekorerat tårtor, för mormor och jag har jue faktiskt fyllt för inte så länge sen. spelat lite sällskapsspel och pluggat engelska. :)

#1

Av Emma Hermansson - 16 mars 2013 10:45

 

so

Av Emma Hermansson - 15 mars 2013 09:49

Weei! Fick B på so provet! (glad chey här) :D

Av Emma Hermansson - 14 mars 2013 19:54

Har gjort massa läxor och en massa nytta idag (säger vi)
Och så har jag tittat igenom en massa bilder jag gjort. Och försökt hitta en massa gömda ord!:)

Av Emma Hermansson - 13 mars 2013 20:27

Har vart o tittat på konsert, Wilma skulle dansa trolldans och några klasskompisar spelade piano.
Det var jätte kul för jag satt o flumma med bästa Madde!;)

Och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer o det här inlägget blev lite knäppt..
Men jaja!:p

Av Emma Hermansson - 11 mars 2013 18:47


efter en jätte bra dag i skolan med rolig konsert o sånt så ska jag nu dra iväg till träningen! ska bli jätte kul genom att jag knappt har vart ute på träningarna i ca 2 veckor nu pga min dumma fot.. fotknölen/lite av vristen är förrästen fortfarande svulen.. tummen ner på det!


men som sagt ska jag åka o träna snart, inte för att springa o så genom att det frotafarnde gör ont men lite fys o styrka kan man jue alltid gö! ellerhur??;)

Ovido - Quiz & Flashcards