Emma Hermansson

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma Hermansson - 28 februari 2013 17:44

Har haft en super chill dag ensam o ledig hemma idag!:)
Och nu ska jag åka och äta på Ming med handbolls laget!

Liten (väldigt kort) uppdatering om min dag! ;)

Av Emma Hermansson - 27 februari 2013 18:11

känner att jag börjar trappa ner i bloggandet igen.. (inte bra!) o jag e ledsen för det..

är oxå lite deppig över allt annat dåligt som hänt mig igår/lite idag. har ont i min färgglada fot, har en jätte ful header som jag tror jag ska ta bort, har haft massa musik idag, cirkus 2 och en halv timme! kollat på när klassen dansat, slutat tidigare, tittat på pll med amanda, lagat mat med amanda (vi e typ värsta mästerkokarna!!) och massa sånt!


sen ville jag bara säga att jag e ledig imorrn pga att vi ska till vilsta o åka pulka men att jag inte e tillräckling bra i foten för det så jag fick va hemma av läraren!! :D

Av Emma Hermansson - 26 februari 2013 14:19

Vi borde bli konstnärer, eller hur!?? ;)

Av Emma Hermansson - 25 februari 2013 19:33

Några fördelar med att ha en skadad fot:
1. Man slipper hämta saker.
2. Man får åka hiss i skolan.
3. Man slipper göra jobbiga saker.

Så idag har jag mest hoppat runt i skolan på mina kryckor, åkt hiss och lite annat!
Fast det mest negativa med min fot e jue att jag inte kan träna så nu ska jag ut o kolla på träningen!;)

Av Emma Hermansson - 24 februari 2013 13:41

Av Emma Hermansson - 22 februari 2013 18:29

Är jag i himlen eller!?? :)
Ligger här o bara myser med allt gott! (vart tog Beach2013 vägen??;) )

Av Emma Hermansson - 22 februari 2013 15:34

Har åkt med pappa till ett mysigt ställe där det nästan bara fanns outlet affärer!
Hoppade runt lite inne på lager157 o fikade lite, innan vi hoppade vidare till nästa affär där jag blev förälskad i ett par blommiga skor!
Har oxå plaskat runt lite inne i ett mysigt badhus med hela familjen. Där jag bla inspekterade min fot som blev helt missfärgad o hade det skoj!:)

Av Emma Hermansson - 21 februari 2013 16:37

Glömde skriva förut..
Men vi stannade o åt på cloetta. :)
Gissa om det blev fullt med godis i bilen!?.;)

Ps. E framme hos gammelmormor nu oxå... Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards