Emma Hermansson

Alla inlägg under juli 2015

Av Emma Hermansson - 29 juli 2015 11:53

D här är då alltså min instagra. Inte speciellt märkvärdig ändå, har några trogna följare som inte är speciellt många,inte speciellt många bilder då jag för några veckor sen bestämde mej för att radera allt jag hade och börja om och en väldans tråkig bio.  

men men, feel free att börja följa lixom, d skulle vara nice med lite nytt folk.

 

detta är största delen av mitt feed. eller, allt förutom den tionde bilden som inte fick plats i bilden (enligt mej o d va därför jag klippte bort den) jag bestämde mej, som jag nämnde där uppe, att börja om. för jag ville ha ett fint feed.. men har nu konstaterat att jag inte lyckats speciellt bra med d.. men här är d iaf, skåda.      

här är några bilder från mitt icke matchande feed.    

och här är några (två) flera.


make the blue buttom green pepl, eller vad d nu är folk brukar säga.?

nejmen feel free att börja bölja pepz, göre bah lixom. känner ni er tillräckligt privat kan ni ju prova följa min privata också, men risken finns ju att du inte lyckas göra den blå knappen grön. ooopssh. ( --> @emmaahsprivata )


@EmmaaBirgittaa

@Emmaahsprivata

Av Emma Hermansson - 26 juli 2015 14:50

Igår besökte jag huvudstaden med Ida. d va väldigt nice. jag införskaffade mej bland annat en badbomb, som luktar heaven. no kidding, den luktar verkligen heaven, och den gör vattnet rosa (!!!) så jag måste nog säga att d va dagens bästa köp igår. om ni undrar lixom.

Av Emma Hermansson - 24 juli 2015 21:45

Bättre namnsdags present än att Jassi kom hem igår kunde jag ju inte få. Så jag drog hem henne to my place idag. Vilket var himlans efterlängtat. Så vi cyklade till affären och köpte fika och åkte hem och vispade melonen. (Jepp ni läste rätt, d är vispad vattenmelon i glasen, hur coolt)

Av Emma Hermansson - 20 juli 2015 16:19

☻ Bli brun.


☻ Sova ute på studsmattan


☻ Klara av punkten ovanför utan att bli helt mördad av myggor.


☻ Lära mej sova med raka ben. för d är typ nästintill omöjligt och hur obekvämt som helst.. men jag har konstaterat att jag inte kan sova bredvid folk för att jag tar för mycket plats, vilket är saad. så måste lära mej det.


☻ Göra en vattenmelon till saft och dricka med sugrör direkt från den.


☻ Läsa ut alla Kalle Anka pocket jag har så jag kan börja läsa annat.    



Av Emma Hermansson - 16 juli 2015 18:15

D här är vad jag har gjort dem senaste dagarna. Med andra ord typ ingenting. Jag har jobbat, o jobbat, o jobbat ännu mera. Är nu cirkus hur trött som helst på att gå upp nollfem trettio varje morgon.. Men behöver bara göra d en dag till sen ska jag sova hur länge jag vill resten av lovet.
Annars har jag ätit vofflor, gått på promenad med en nyfunnen vän ätit smultron och blåbär i smyg på jobbet då vi inte jobbat och blivit kompis med en lysgrön larv som bara ville få fokus på sin bakdel och därav förklaringen till varför den första bilden på den är suddig där fram och i fokus där bak..
Och nu är d bara en halv dag kvar av jobbet så nu snartsnartsnart har jag sommarlov på riktigt!

Av Emma Hermansson - 11 juli 2015 17:48

ni borde prova, d är typ d bästa som finns. eller okey, näst bäst kanske. men whatever, prova d ändå vetja.

Av Emma Hermansson - 8 juli 2015 17:04

Wow, vet inte vad jag ska skriva här. Helst av allt skulle jag bara vilja åka tillbaka dit och göra allting om och om igen.. Men d går ju inte, så låt oss be happy över bilderna och minnena vi har fått från d.
Efter dag ett så besökte vi hur som helst Split, där vi gick en guidad tur (som jag måste säga va pretty boring..), hade en spelning och drack läsk. Dem andra dagarna spenderade vi nog mest på stranden, eller stenarna, inne i Trogir och på den lite för varma bussen på väg hem.
Men d va nice, skulle helt klart göra om d om jag fick. Ett minne för livet jag aldrig kommer glömma, hoppas jag.

Av Emma Hermansson - 1 juli 2015 20:21

Idag avslutade jag min tredje arbetsdag på mitt sommarjobb, som jag faktiskt tro d eller ej, trivs på. Jag jobbar ute och för d mesta städa jag stränder eller klipper gräs.. Låter inte jättekul, men d funkar. (har dock fått skobränna vilket inte är lika skoj..) Annars skiner för en gångs skull solen, jag sprang hem från jobbet idag (vilket inte heller va så kul.. 8km med sol är inte rekommenderat..), träffar kompisar och sover så fort dagen tillåter d.

Ovido - Quiz & Flashcards