Emma Hermansson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Hermansson - 10 mars 2013 17:51

Har haft släktkalas eller vad man nu ska kalla det!
Hade jätte kul o fick en massa bra paket. Tex två braiga böcker, superduper snygga hängslen, bra hatch(stav) presentkort, hjälm o en hel hög med andra fina prylar som jag inte orkar räkna upp! :)

Vad har ni gjort??:)

Av Emma Hermansson - 9 mars 2013 12:02

Gått omkring i trånga utrymmen med Ellen. Köat för att komma in i affären, försökt knyta fina flugor och provat fina Jensjackor.
Hittar böcker och fina mumin kort. Fyndat fina saker o haft det kul!:)

Av Emma Hermansson - 8 mars 2013 20:28

Sitter här och äter jordgubbar och choklad och drömmer om sommar.

Av Emma Hermansson - 8 mars 2013 17:59

Har haft en super fredag idag kan man säga. (bortsett från so provet)
Har gått omkring i skolkorridoren med min nya tröja och lockar från igår och känt mig rätt fin faktisk!
Skrattat, jobbat med kluriga mattetal o gammalt språk.
Haft mysigt mini kalas med Ellen då vi fikade på wienerbröd och öppnade paket(jag).

Ps.bild på paketet (som va kort vi tagit ) får ni imorgon. Ds

Av Emma Hermansson - 7 mars 2013 17:45

Glad 14 åring här!:)
Har haft en kanon dag hittills med kramar, paket o fina lockar som fått mig att känna mig som en prinsessa!
Och så åter står den mysiga delen mer mat, fika o mys med familjen!:)<3

Av Emma Hermansson - 6 mars 2013 20:27

Den sista kvällen som 13 åring firas vid köksbordet och alla läxor.. Skojigt skojig!..

Ps. Sorry för dålig uppdatering men har haft mk läxor till prov o så.. :/ Ds.

Av Emma Hermansson - 5 mars 2013 14:41

Fick A på senaste spanska provet fast jag inte gjorde hörövningen(gjorde efter alla andra, så fick inte gö den) :D

Av Emma Hermansson - 5 mars 2013 14:09

Den här kon kom till på teknik lektionen gkord av mig och ska bli min klocka!:)

Ovido - Quiz & Flashcards