Emma Hermansson

Alla inlägg under juni 2015

Av Emma Hermansson - 28 juni 2015 20:13

Igår låg vi vakna hela natten och kollade på Teen Wolf och d va väldigt nice.

Av Emma Hermansson - 24 juni 2015 14:14

Och nu har jag en bit av deras tomt i en vas på mitt rum.

Av Emma Hermansson - 22 juni 2015 15:02

Sista dagen i Berlin gick vi på musik/instrumentmuseum, gick till Sony center, åt på pizza hut igen, fast den här gången åt vi inte pizza utan pasta. Som hann kallna pga att vi pratade för mycket om nattens (brytamotreglerna) äventyr... Men d va nice, d va helt klart värt d.
Sen var det bara att ta sej tillbaka till Hostlet för att vänta på bussen som skulle ta oss till flygplatsen. Sen missade jag världens finaste solnedgång när vi flög *sad face* pga att jag satt på fel sida planet.. Men men, jag hade fint sällskap så jag överlevde d också.
Jag saknar detta så mycket, jag saknar alla människor, att gå omkring i en helt annan stad omringad av en massa människor jag tycker om. min andra familj. Ta mej tillbaka igen, typ nu på sturt.
Ett minne för livet jag aldrig kommer glömma




Av Emma Hermansson - 19 juni 2015 23:08

Allra käraste syster. Vart ska jag börja tycker du? Du är typ bäst, all the time. Och shiit, du har fyllt arton för tusan. (!!!) Alltså arton år, hela arton år har du vandrat omkring på jorden och hela sexton utav den åren har vi vandrat omkring tillsammans. Låt dem åren bli fler, låt mej alltid få gå vid sin sida och se upp till dej. Lämna mej aldrig, never ever.
Grattis på din arton års dag.
Ps I love u. (Ds)

Av Emma Hermansson - 18 juni 2015 22:39

För vi åkte spårvagn typ överallt, vi tog oss till sachsenhausen för att sen åka till Berlinmuren och ta del av ännu mera historia. Jag satte mej för första gången i mitt sextonåriga liv i en fotoautomat. d va skoj. Vi strövade omkring på Berlins gator utan mål, åt glass, besökte Judiska museét, gick på förskräckta ansikten och besökte Humana. Vilket var typ hur coolt som helst, fatta en secondhand affär på fyra våningar!!
Saknar d så himla mycket. Vill tillbaka. Typ nu.

Ps. Jag satte mitt tuggummi på en bit av Berlinmuren, högst upp dessutom. Det om något var coolt. Ds

Av Emma Hermansson - 16 juni 2015 11:34

En söndag för ungefär en vecka sen satte sej sjuttiotvå personer på en buss för att åka dem 35 timmarna det tog ner till Kroatien. Vi fick ett stop i Erlangen där vi sov en natt, hade en spelning (jag åkte dit med symfonin) och där vi fick gå runt en eftermiddag på Erlangens små gator, innan vi åkte vidare till Kroatien.
Väl framme var det varmt, väldigt varmt. Men vi klagade inte, d va nice. För då kunde man sitta ute vid havet och äta lunch, vara vaken sent på kvällen och kolla på solnedgången och ta årets första dopp i havet. (vilket var väldigt nice att göra efter bussresan..)

Av Emma Hermansson - 7 juni 2015 11:18

                                                                                                                                       

Ps. förlåt för alla dem lite för många oredigerade bilderna.. Ds.

Här om dagen tog jag Grundenten, jag gick ut grundskolan. Har inte riktigt förstått att jag har gjot det än, eller att jag på måndag inte kommer få gå till skolan och träffa alla underbara människor igen. Typ aldrig mer.För efter dem här tre helt obeskrivligt fantastiska år tillsammans, är det svårt att förstå att man har splittrats och inte kommer gå i samma klass längre. Det är en hemsk tanke.

Men skolavslutningen var iallafall väldigt fin, alla var så himla fina och vi fick ett ordentligt farväl av varandra. Sen gick vi och åt på Tingsgården, innan vi ett par stycken gick hem till Sofia. Där vi för en stund kunde glömma att vi nyss gått ut nian, att vi inte längre är (var) klass 9K, och bara ha kul tillsammans.

♥Galaxens bästa klass, jag Älskar er!♥

Av Emma Hermansson - 3 juni 2015 14:15

Throw back till en kväll då alla va finklädda, det serverades god mat i en vanligtvis väldigt tråkig matsal och då vi alla för en kort stund kunde glömma bort att vi snart slutar nian.

Ovido - Quiz & Flashcards