Emma Hermansson

Alla inlägg under januari 2014

Av Emma Hermansson - 29 januari 2014 18:36


Nu för tiden går jag mest runt i lite alldeles för trasiga skor, skriver förskräckliga prov, fryser i dom kalla skolkorridorerna, äter, simmar i läxor och försöker överleva livets tuffa tider.

vad gör ni?

Av Emma Hermansson - 25 januari 2014 22:17

Imorse väldans tidigt tog vi bilen mot Göteborg.

Och efter att vi kommit fram så har jag mest ägnat mej åt att ta suddiga och osuddiga bilder på proffs syrran i mål.

Ätit mat. Som gjort mej besviken. (Kan ni fatta, maten gjorde mej besviken!..)

Och ätit gratis glass som plåster på såren.

Av Emma Hermansson - 22 januari 2014 21:23

Att sitta på ett kafé och bara prata strunt med en fin kompis är helt klart bland det bästa man kan göra. Speciellt om man har en sån fin kompis som jag har.

Av Emma Hermansson - 21 januari 2014 21:16

Idag hoppas jag att ni har gått runt och kramat varenda kotte ni sett, eftersom det är kramens dag idag. (det kan jag ju säga att jag inte har gjort eftersom jag glömde det.. Ch när jag sen kom på det hade dom flesta gått hem..) Men dagen till ära har jag lagat extra god korvstroganoff på hemkunskapen, simmat och livräddat en massa orangea gubbar.
Men har iallafall haft en bra kram dag. Bortsett från att det har varit ont om just kramar.

Av Emma Hermansson - 19 januari 2014 19:34

Veckans roligaste lektion blir jätte tråkig. Så veckan blir genast mycket teåkigare än vanligt. Man får stryk. Allt ifrån fläskläppar av en klantigt klasskamrat till brännmärken på knäna fån handbollen. Den dära killen som brukar skriva till dej slutar skriva. Och när har skriver igen så skriver han först fina saker, sen blir han sur och lämnar konversationen. Man spelar säsongens bästa match , drunknar i läxor och är ett helt virrvall innut i. Är det så det är? Är det så här det kommer vara? 

Av Emma Hermansson - 15 januari 2014 17:09

Måste bara på peka att igår var det exakt en månad sen någon dummis tog min mobil..
Och att det inte alls är skönt att få fläskläppar.. Men för övrigt så har denna snöiga onsdag varit bra.
#fläskläppspower

Av Emma Hermansson - 14 januari 2014 20:57

Tisdag innebär massa släpande på på en tung väska med idrottsklädere, hemkunskap och blablabla en massa andra lektioner, basket spelande och att äta en alldeles för god smörgås och nudlar. Och skriva alldeles jätte röriga inlägg.
Puss&hej

Av Emma Hermansson - 12 januari 2014 19:19

Bortsett från att efter söndagar kommer måndagar. Så kan söndagar vara ganska bra. Speciellt när man kan sova sådär alldeles för länge och äta våfflor till frukost, då man egentligen skulle ha ätit lunch.

Ovido - Quiz & Flashcards