Emma Hermansson

Alla inlägg under juni 2013

Av Emma Hermansson - 30 juni 2013 15:00

 

hej, jag är lite knasig och har väldigt tråkigt. och så har jag gjort som alla andra o gått o skaffat ask, så fråga gärna en massa knäppa saker så jag blirlite glad: ask.fm/EmmaBirgittaHermansson hejdå.

Av Emma Hermansson - 30 juni 2013 12:18

 

1. Skriva packningslista till Partille.

2. Äta glass för glasskortet som går ut idag.

3. Packa.

4. Blogga/fixa inlägg.

5. chilla.

Av Emma Hermansson - 28 juni 2013 16:09

Idag så har jag vart lite i parken med kusinerna, byggde lite barkbåtar och fikade.
Sen så gick jag och min kära syster en stund på stan där jag köpte en tröja och ett armband.

Av Emma Hermansson - 27 juni 2013 20:42

   

Idag så har jag mest setat o läst, börjat klistra fast godispapper på min burk (o ja, ni tror säkert att jag ätit massa godis men jag har fått hjälp)  och gjort citron saft. Vad har ni gjort??

Av Emma Hermansson - 25 juni 2013 20:03

Idag har jag vandra runt i en dimesion av dinosaurier, tittat på både roliga o fina djur på parken zoo med kusinerna.

Av Emma Hermansson - 23 juni 2013 14:45

     

Idag så har jag väl mest var hemma hos mormor och morfar, grattat oscar på 6-års dagen, ätit jordgubbstårta och köpt en massa nya kalle anka pocket böcker. Vad har ni gjort??

Av Emma Hermansson - 22 juni 2013 00:15

 

En midsommar dag som denna har jag firat med massa vänner med massa lek o kul, god mat och film tittande långt in på natten och bara haft det allmänt mysigt.

Av Emma Hermansson - 21 juni 2013 20:30

           

Idag har jag inte vart i julita och sett midsommarstången höjas, jag har inte dansat små grodorna runt stången tills jag trillat ihop, jag har inte ätit sill och färsk potatis och jag har inte klättrat över sju gärdesgårdar och samlat sju olika sorters blommor som jag sen skulle ha lagt under kudden...

Men jag har iallafall vart hemma hos mormor och morfar och ätit god mat, lek en massa lekar, flätat fina blomsterkransar och ätit jordgubbar med glass.Så jag har haft en väldans fin midsommar ändå.


Glad midsommar på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards