Emma Hermansson

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Hermansson - 31 maj 2012 17:18

Har inget att göra så nu gör vi ett litet inlägg här! x)

Ska typ gå och äta nu. (jätte intressant)

och sen ska jag byta om till tränings kläder för att jag ska cykla till träningen vid ca 6..... Så jag hinner nog läsa lite innan det också! :)

Och så ska mormor va med Wilma i kväll. för pappa kör golf, mamma ska ut och äta med grannen och jag och Amanda tränar! :D<3


HejHopp så länge!♥

Av Emma Hermansson - 31 maj 2012 16:30

Idag efter lunch var vi och såg på Årbys musikal!

Den hete "Efter plugget" Och var jätte bra! :)♥

Ska bli synd att jag missar att göra en sån musikal...:|

Ska ju börja på Stålfors med Ellen istället för Årby och sota med typ alla andra i min klass!...:(<3

Fast jag får ju göra många andra konserter istället! :D 

Av Emma Hermansson - 30 maj 2012 17:34

Idag har jag träffat Stålfors blivande 7K. Alltså min klass! ;)<3

Den verkade jätte bra och jag tror jag och Ellen kommer få det suuper kul i höst! :D

Vi längtar värkligen!<3

Fast i början kommer det va lite rörigt att hitta, för skolan är värkligen stor!


PS. Jag kommer inte blogga varje dag för ibland hinner jag inte och vissa dagar orkar jag inte! :|♥


Av Emma Hermansson - 28 maj 2012 16:03

Aa... Jag har precis klippt mig... :| Det blev bra ( tycker jag) men vääldigt vääldigt kort jämfört med vad jag hade innan! :O<3

Och så har jag ätit en  sån där stor maräng! :D♥ Mums!


Skolan idag har vart jätte kul, speciellt musiken! ;)

Men aja.. Här kommer lite bilder på hur jag ser ut nu! Fast jag glömde ta före bilder, så det blir bara efter bilder! :|

       

Här är 4 jätte fula bilder på mig! -.-

Av Emma Hermansson - 26 maj 2012 19:57

Det har vart en jätte tråkig dag idag!

Det började imorse då pappa kom in i mitt rum och drog upp rullgardinen och trodde vi försovit oss till soklan när klockan va kvart i 8!... :|

Och sen har det bara flytit på och jag har haft dööö tråkigt!..


Men nu blir det lite kul i allfall! Ska sitta och titta lite på tv och sen ska jag titta på Eurovision song contest 2!

Med lite popcorn!♥

Heja Sverigt! x)

Av Emma Hermansson - 25 maj 2012 18:32

Denna vecka har det vart musikskolans vecka! Detta innebär att det vart fasligt mycket konserter! Fast som tur är har jag bara spelat en gång, och det var idag på Frisdagstorget! :) Har även träffat en blivande klasskamrat.

Idag har jag gått i skolan och faktiskt haft kul, och varmt! ;)

Och nyss så tittade jag lite på Babar när han va liten med Wilma!♥


Tjingeling!♥

Av Emma Hermansson - 24 maj 2012 17:32

Idag på idrotten spelade vi fotbolls match mot B!

Det gick sådär.. :|

Tjejer möte tjejer och killar möte killar. Vi spelade i 10 min.

När jag spelade så förlorade vi med 2-1. :( Halimo släppte in ett mål som hon först räddat och jag släppte in ett tunnel mål! :p Och så gjorde Halimo ett mål! :D♥

Och Killarna förlorade mot B med typ 3-0 eller 2-0....


Och så har vi haft en jätte rolig vikarie också!

Och så har jag vart typ heelt död idag, för det har vart suuper varmt så jag blev jätte lat! x)<3 Så när jag kom hem har jag typ bara legat på studsmattan och solat! :D



Men nu ska jag masa mig iväg, för snart ska jag cykla till cross fiten!♥

Av Emma Hermansson - 23 maj 2012 13:54

Dagen idag har varit underbar! Bortsett från Buddhismen provet.... :|

Det har vart strålande sol jätte länge nu! :D♥

Och efter maten så åkte min klass och min paralell klass til Slagsta skolan, för att se hur den såg ut efter att dom byggt om den! :) (den brann ju förrut så vi 6:or fick ju flytta till Årby! :( )

Den va suuper cool! Och det är mycket större än innan! Och jag är såå avundsjuk på Wilma som ska gå där i 7 år! :(♥


Men efter att vi kollat på skolan gick vi ner och åt Slagsta glass! Det va jätte gott och roligt!♥

Ovido - Quiz & Flashcards