Emma Hermansson

Alla inlägg under september 2013

Av Emma Hermansson - 28 september 2013 20:13

Är hos kusinerna, har bakat bullar till kanelbullens dag som är på torsdag och sitter o myser i doften av nybakade bullar.

Av Emma Hermansson - 28 september 2013 10:23

       

Igår så tillbringade jag min tid, sjungandes i en kyrka, med star for life. Och det måste jag säga va grymt!

Och då jag inte stod och sjöng i kyrkan var jag på väg någon annan stans med underbara människor och hade det skoj.

Var ni där och kollade på konserten?



Av Emma Hermansson - 25 september 2013 13:45

 

¤ Jag tycker det är super tråkigt att spela i en orkester.

¤ Jag har skostorlek 37.

¤ Mina svarta jeans är mina favorit byxor.

¤ Jag har nummer 94 på min match tröja.

¤ Jag är mer mammig än pappig.

Av Emma Hermansson - 23 september 2013 19:11

Måndag idag alltså. Det innebär det vanliga för en måndag, antar jag. Lite bild i skolan, hem hel drös med språk lektioner, slöjd där man sitter o virkar massa grejer och ett spontan besök på stan där man äter sandwich och tar finfina bilder med fingrar i utkanten.. (riktigt tjusigt med det lixååm)

Av Emma Hermansson - 23 september 2013 18:40

    

Måndag idag alltså. Det innebär det vanliga för en måndag, antar jag. Lite bild i skolan, hem hel drös med språk lektioner, slöjd där man sitter o virkar massa grejer och ett spontan besök på stan där man äter sandwich och tar finfina bilder med fingrar i utkanten.. (riktigt tjusigt med det lixååm)

Av Emma Hermansson - 20 september 2013 20:10

Idag så har jag vart hemma hos den här fina filuren. Och det va väldans fint! Vi hade lite kalas på håltimmen och satt på hennes golv och spela gitarr, pratade om allt mellan himmel och jord och hade det fint!
Hur har eran fredag vart?

Av Emma Hermansson - 18 september 2013 13:30

 

¤ Jag har världens knäppaste och bästaste syskon.

¤ Och jag har världens bästa föräldrar.

¤ Jag har en rosa laptopp som jag fick av mormor och morfar när jag 13.

¤ Min första touch telefon fick jag i början av hösten 2012.

¤ Min största styrka inom handbollen är min kondition och snabbhet.

Av Emma Hermansson - 17 september 2013 19:56

   

Jag har fått hem mitt nya mobilskal, skrattat så jag fått ont i magen, haft picknick på golvet i korridoren med spaghetti och köttfärssås, fått hem mina glasögon från optikern och sprungit runt på en grusplanen i några tappra försök att kasta kula och hoppa längd.

Ovido - Quiz & Flashcards