Emma Hermansson

Alla inlägg under juni 2016

Av Emma Hermansson - 24 juni 2016 22:41

Spenderades som vanligt med kusinerna från Norge och mormor och morfar. Gick dessutom och plockade blommor med min moster som vi sen gjorde kransar av och blev faktiskt riktigt nöjd med min!

Av Emma Hermansson - 20 juni 2016 15:17

Igår hade jag och mina kompisar planerat en överrasknings fest för våran kompis då hon fyllde 17 i lördags. När hon kom hem blev hon minst sagt överraskad då vi alla hoppade fram framför henne, så vi lyckades verkligen göra en överraskning för henne! Det var helt klart en väldigt lyckad kväll och det var kul att träffa gänget en sista gång innan alla börjar jobba och åker iväg på semester.

Av Emma Hermansson - 18 juni 2016 19:05

I torsdags åkte vi ner till Borås för att hälsa på gammelmormor. Där kollade vi på bio, åt god middag, unnade oss en natt på hotell med god frukost och hade det allmänt mysigt.
Idag gick jag upp lite tidigare än vad jag velat, för att möta upp Ida på stan över en lunch på Mocca Deli. Vilket var väldigt välbehövligt då vi inte setts på någon vecka och hade en del att prata igenom. Riktigt mysigt var det!

Av Emma Hermansson - 15 juni 2016 14:37

                                

Blev även känd som sista cupen tillsammans med detta lag. För alla och inte bara oss Gökstenare som går tillbaka till Göksten i höst. Utan detta var det sisa vi gjorde tillsamman som ett riktigt lag innan det splittrades för att tiden i Guif var förbi, för alla. Vilket jag har konstaterat är lite synd ändå, då vi som lag faktisk har haft det väldigt roligt tillsammans. Vissa saker kring själva handbollen och saker runt omkring det har väl kunnat vart betydligt bättre.. Men som lag har vi ändå haft ett väldigt bra år tillsammans! Så det ska bli lite tråkigt att splittras nu efter detta, att vissa slutar eller börjar i en annan klubb än Göksten. Men samtidigt ser jag fram emot att börja i Göksten igen då jag ändå fått några kompisar med mej över från Guif. Trots att den person som jag alldra helst vill ha bredvid mej på planen förmodligen kommer att börja i en annan Klubb till hösten, så tror jag att detta kommer bli riktigt bra änåd! Hoppas jag.

Av Emma Hermansson - 12 juni 2016 01:47

Idag var det dun tur, helt sjukt att du har gått ut skolan för gott nu! Förfaan vad du är bra, älskade syster!!

Av Emma Hermansson - 10 juni 2016 21:40

Nu har vi klarat av 1/3 av gymnasiet, bara 2 kvar to go!

Ovido - Quiz & Flashcards