Emma Hermansson

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Hermansson - 31 januari 2013 17:02

Vet inte riktigt vad jag ska kalla denna slaskiga torsdag..
Idag har man väl mest skrattar o sprungit 29 hinderbane varv, jobbat om brott och alla dom dära andra sakerna man brukar gö en slaskig torsdag.
Och på den dåliga bilden ni ser här ovan e kläderna jag hade på mig idag!:)

Av Emma Hermansson - 30 januari 2013 15:39

Tjabahh!:)
Har so lektion o sitter o tittar på mupparna, snacka om allmänbildning. Aja det här var bara ett litet snabbt inlägg. Hörs senare!;)

Av Emma Hermansson - 29 januari 2013 19:58

Har haft jätte kul idag ända tills jag satt i bilen o upptäckte att jag inte kunde ladda upp bilder på instagram för att nått jevla sd kort va fullt!! (har inte ens ng sånt) de e surt!.
Så om någon vet/har någe tips på vad jag ska gö, skriv det!! (följ mig gärna, emma_hermansson)

Av Emma Hermansson - 28 januari 2013 21:17

Hej jag heter evert.
Idag har jag vart i skolan.
Jag hade lite tråkiga lektioner innan jag fick åka hem.
När jag va hemma spelade jag fiol och fixade lite grejor.
Sen åke jag till träningen där vi körde minihandbolls turnering, mitt lag vann och då fick jag kexchoklad!
Sen åt Evert tårta (jag gillar tårta) på träningen för att vi vart duktiga på matcher!
Evert har haft en bra dag idag!:)

Evert = jag.

Av Emma Hermansson - 27 januari 2013 13:11

Glömde/orkade inte uppdatera igår...
Men hotellet va mysigt och vi vann första matchen o förlorde andra. Så nu taggar vi till den tredje som vi måste vinna för att gå vidare!.

Ps.såhär ser man ut efter 2 matcher handboll. Ds.

Av Emma Hermansson - 26 januari 2013 12:50

Då åker vi till Stockholm nu då!:)

Av Emma Hermansson - 25 januari 2013 16:12

Har nu packat klart inför imorrn! (ska jue till Stockholm, bo på hotel o spela sm och så) det tog typ 5 min så nu ska jag fortsätta deppa över min försvunna
favvo stift penna o min vante som jag tappat igår o idag i skolan!.. :(
Hade gött så länge så syns vi en annan gång!

och du.. tappa inga saker för det e inte kul!..

Av Emma Hermansson - 24 januari 2013 17:59

Vilket söt mamma man har som steker hjärtpannkaka till en!<3

Ovido - Quiz & Flashcards