Emma Hermansson

Alla inlägg under april 2013

Av Emma Hermansson - 30 april 2013 22:52

Har gömt mig på världens bästigaste ställe när vi körde kurra gömma, spelats super mario party, ätit god mat.
Missat majbrasan och allt det roliga där borta, sett på fyrverkerier och nu är det film dax med gänget!:)

Av Emma Hermansson - 29 april 2013 20:20

Har nu haft föräldrar och spelar möte i handbollen, och det va väl behövligt med tanke på all den förändring som kommer ske.
Blev inte direkt jätte happy över den vetenskapen så nu har jag grävt ner mig i soffan framför navycis.

Av Emma Hermansson - 29 april 2013 16:23

       

efter att ha lagt upp frukt på hyllorna, skärt meloner och annanaser, plastat in dom och märk dom med varsinn prislapp, frysit i mejeri disken och kollat datum så har både jag och Erika överlevt första prao dagen med bravur!

Av Emma Hermansson - 28 april 2013 18:25

Har nu officiellt invigt våren men det fina vädret och grillad mat.

Av Emma Hermansson - 26 april 2013 20:13

Denna fredag har inte vart en av dom bästa.
Men den har iallafall dugit till att skriva matteprov, målat ballong reklamer, sticka sig på nålar, gå i solen med vänner, sitta ensam och fundera lite på omgivningen och gå ensam hem i solen.
Den va visst också kapabel till att ge mig god mat en glass och en jätte bra bok och en massa läxor!

ha en bra fredag!:)

Av Emma Hermansson - 25 april 2013 16:29

Har haft en jätte bra dag med värsta sommarvädret(det va någon som grilla
så det blev värsta sommarfeelingen!)
Men det sämsta va att min braiga dag sluta med en buss som va jätte försenad!:(

Av Emma Hermansson - 24 april 2013 15:11

Har tittat på våran konsert. Liite pinsamt men väldigt kul!
Och sen får ni en väldigt vacker bild på erika! (så går det när man tar kort på andras telefoner!;) )

Ovido - Quiz & Flashcards