Emma Hermansson

Alla inlägg under mars 2016

Av Emma Hermansson - 25 mars 2016 20:43

Efter att ha fått inställd fysik = slutade 11.45 och att jag gick hem med Fei från skolan, vilket var lite mysigt, så fick jag äntligen lov igen. Känns väldigt bra att få sova igen, men vi konstaterade i skolan att vi även döpt om detta lov till "plugglov". Vilket säger en hel del.

Av Emma Hermansson - 20 mars 2016 21:07

igår var jag på Jersey Boys. Den va riktigt bra faktiskt och riktigt mysig kvalitétstid med familjen, kusin och faster och farbror blev det.
Idag har jag sovit, vilket det känns som att jag inte gjort på flera veckor.. Pluggat fysik och bakat kakor.

Av Emma Hermansson - 16 mars 2016 21:39

Ååh såhär kul har jag inte haft på länge! Såå kul d var att åka i backarna igen och hänga med gamla klasskamrater. Den bästa dagen på länge.

Av Emma Hermansson - 12 mars 2016 22:01


Igår spenderades kvällen med bästa tjejerna hemma hos Andyana på hennes artonårs fest. Ett bra avslut på en skolvecka och en ännu bättre start på helgen.

Av Emma Hermansson - 2 mars 2016 22:17


Fyller jag sjutton, om 29 dagar flyger jag till London, om 100 dagar har jag klarat av första året på gymnasiet och om 100 dagar tar min storasyster studenten.

Ovido - Quiz & Flashcards