Emma Hermansson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma Hermansson - 29 oktober 2012 16:08

Efter en jätte bra helg med mycket skratt och bus, promenader i hamnen, utflykter till höga berg där vi tittat på den fina utsikten och fikat, långa film kvällar och ännu längre nätter med två ursöta kattungar i sängen... sitter jag just nu propp mätt och tänker på en massa, i en båt som sägs ta oss tillbaka till sverige!:)

Av Emma Hermansson - 27 oktober 2012 20:32

Har haft en jätte bra dag med kusinerna idag!
På förmiddagen tog jag, pappa och Amanda en liten promenad ner till hamnarna och tog lite kort och njöt av det fina vädret!
Sen har jag ju lekt och busat med kusinerna och ätit mat och så såklart! Och gjort en massa andra saker också!
Och en sak jag gjort är att längtat tillbaka till skolan och alla underbara människor där! (speciellt dom i 7K. REDAN!!) ni tycker säkert jag är helt konstig nu och ja jag är väl det! :)<3

fast det va väl ingen nyhet!?? ;)

Av Emma Hermansson - 27 oktober 2012 20:32

Har haft en jätte bra dag med kusinerna idag!
På förmiddagen tog jag, pappa och Amanda en liten promenad ner till hamnarna och tog lite kort och njöt av det fina vädret!
Sen har jag ju lekt och busat med kusinerna och ätit mat och så såklart! Och gjort en massa andra saker också!
Och en sak jag gjort är att längtat tillbaka till skolan och alla underbara människor där! (speciellt dom i 7K. REDAN!!) ni tycker säkert jag är helt konstig nu och ja jag är väl det! :)<3

fast det va väl ingen nyhet!?? ;)

Av Emma Hermansson - 26 oktober 2012 16:41

Idag var hela D-lagets korridor pyntad med en massa halloween saker och en massa andra roliga saker!
Tyvärr hade jag glömt att man fick ha hatt eller något med sig, men det hade inte min klass kompis! ;)
Och efter en helt suverän dag i skolan med världens bästa klass sitter jag nu i bilen på väg till kusinerna i Norge för att spendera höstlovets första helg med! :D<3

Av Emma Hermansson - 24 oktober 2012 20:04

Efter en super bra dag i skolan med klass orkester, dans och en massa roligheter blir det kvälls fika med polkagris te och choklad smörgås framför the mentalist!:)

Av Emma Hermansson - 21 oktober 2012 16:24

TORSHÄLLA:
Förlust i första matchen mot Torslanda.
Vinst i andra matchen mot Bålsta.
Vidare till steg 2!

GÖKSTEN:
Vinst i sin första match mot Boden.
Vinst i sin andra match mot Skånela.
Vidare direkt till steg 3!

Av Emma Hermansson - 20 oktober 2012 20:20

TORSHÄLLA (mitt lag som jag spelar i)
Förlust i första matchen mot Tumba.
Vinst i andra matchen mot Ulricehamn!

GÖKSTEN (mitt andra lag som jag inte spelar i)
Vann sin ända match idag mot Västerås-Irsta.

USM

Av Emma Hermansson - 20 oktober 2012 13:27

Taggar just nu inför första USM matchen mot IFK Tumba!
Ska bli grymt kul!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards