Emma Hermansson

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Hermansson - 28 april 2012 17:05

Yey! Ska äta pizza till kvällsmat! :D

Pappa åkte nyss för att hämta dom!  :)

Ska bli gott efter att ha sprungit runt på tomen och härjat med grannen! :P

Och sen ska jag sitt och mysa med mamma, pappa och Wilma i tv soffan och äta godis.♥ Men Amanda får inte vara med för hon är hos sin kompis och kör Harry Potter maraton! :) Är nog lite avvis på det för jag vill också se Harry Potter filmerna! >:(  (fast jag redan sett dom)

 

Den här pizzan har jag Emilia och Elin bakat på hemkunskapen! :) Den va jätte god!<3

 
Av Emma Hermansson - 28 april 2012 11:48

Ja! Det är sol ute och nästan 20 grader varmt ute! Det märks att det börjar bli sommar! :D

Har precis kommit in efter att ha legat på altan trappan och läst en bok i solen! Fast jag fick gå in och byta om för det blev för varmt! x)


Synd bara att det inte va så här varmt när vi va vid Mälarvik igår! :|♥

Vill tillbaka dit! :(


Hoppas det bli sommar snart!♥ :) Och snart är det Valborg! :D

 

Hittade ingen bra sommar/sol bild, så det fick bli den här på Wilma i somras när hon plockar blommor!


Av Emma Hermansson - 27 april 2012 19:12

Nu har jag vart hos bästige Millan (Emilia) och vi hade jätte kul! Fast det brukar vi ju ha!... x)<3

Vi spelade MineCraft tills vi trillade ner i lavan och dog! :P♥

Då satt vi och kastade armband på varandras fingrar och pratade!<3 :)

Se spelade jag nintendo ds och Emilia plattade/fixade mitt hår. ♥♥


Sen gick jag hem och åt... :|

Vi åt typ någon konstig tacos.

Och nu sitter jag här!<3



Av Emma Hermansson - 27 april 2012 11:27

Ja! Nu är jag hemma från Mälarvik! :D

Det har varit såå himla kul! Alla har varit jätte snälla mot varandra och haft suuper kul!♥ Ingen ville åka därifrån! x)

Det har varit dom bästa och roligaste dagarna med klassen ever! (och paralell klassen♥)

Den va jätte mysigt i rummet (fast alla tjejer sov i samma sal!) och alla har haft jätte kul!


Ska lägga upp bilder när jag har lagt in dom på datorn!:)


Och jag orkar inte berätta en massa som vi gjorde för då skulle det här inlägger ALDRIG ta slut! Och ni skulle inte orka läsa! x) Fast jag kan berätta en sak..... Jag, Ida och Madde körde konka med några killar från klassen! Det va skit kul! Och jag har massa bilder ifrån det!♥♥


♥♥SLAGSTA 6A I MITT HJÄRTA!♥♥

Av Emma Hermansson - 25 april 2012 18:07

JA!!! :D Det är bara en dag kvar till Mälarvik! För imorgon är vi där, tills på fredag!! :D♥♥

Ska bli såå kul! Jag och mina kompisar har värkligen sett fram emot det här och planerat en massa! X) (även klassen har sett fram emot det)

 

Och jag har haft en jätte bra dag idag!♥


Och nu ska jag åka och träna! Eller försöka iallafall!........



gör kanske inte något inlägg imorgon genom att vi är på Mälarvik då, men efter!

Av Emma Hermansson - 24 april 2012 14:57

Här sitter man igen då framför datorn och skriver ett inlägg som man tror någon kommer läsa....

Men iaf så har jag jätte tråkigt! Jag sitter här och läser om Hinduismen! :| Ska ju ha prov imorgon....

Har lite andra läxor jag ska göra också.... Sen är jag ledigresten av eftermiddagen! :)

Då tror jag att jag ska måla klart min bild på Harry Style sen!♥

Hittade en bild på google som jag började måla av. (asså inte kopiera måla av jag målar eget fast med en bild framför mig!)


Ska kanske lägga upp en bild på bilden jag målar när den är klar om ni vill?? :)

Av Emma Hermansson - 23 april 2012 15:56

Mmh... Det har varit ganska bra idag! Kom nyss hem från min fiollektion! :)

Och det va jätte kul idag på musiken i skolan! För då  spelade jag och mina kompisar: Moa, Madde, Elin och Ida trummor! :D

Det va suuper kul! Och väldigt enkelt!♥


Och nu sitter jag här och ska läsa på Hinduismen! För vi har prov på det på onsdag! TRÅKIGT!! :|

Fast det är typ det ända tråkiga den här veckan! För vi har ingen läxa och vi går bara 3 dagar! För på torsdag åker vi till Mälarvik!!:D Ska sova där en natt)

Ska bli så himla kul!♥


Hur har eran dag varit??



Ååh!! Hatar att det blir så lååånga inlägg!! Det blir sååå jobbigt att läsa! Ingen pallar ju läsa det! >:(

Av Emma Hermansson - 22 april 2012 18:13

JAA! Gökstens 99:or vann hela A-slutspelet i Katrineholmscupen!! :D♥♥


NEEJ!! Guif förlorade med ett mål i andra halvlek av förlägningen!! :'(


Både bra och dåliga saker har hänt idag! :| Men en till bra sak.. Hade jätte kul med bästige Emilia! Vi spelade minecraft typ hela tiden och hade jätte kul!!♥ (som vi alltid har)


Men nu ska jag gå och äta plättar! ;)<3

Ovido - Quiz & Flashcards