Emma Hermansson

Alla inlägg under november 2015

Av Emma Hermansson - 28 november 2015 22:37

Det senaste dygnet har vart fullt av en massa äventyr. Jag sov hos Ida med Jennifer igår till idag. Vi åt en utav de största pizzorna jag någonsin sett och eftersom vi hade hela huset för oss själva passade vi på att spelade spel, dansa, sjunga extremt dåliga låtar på karaoke och mysa med film. Sen gick vi och la oss lite för sent i den största sängen vi kunde hitta som vi bäddat med de finsate barnsligaste sängkläderna vi hittade. För att sen vakna och laga pannkakor till frukost, åka hem till mej och baka lite till. Innan vi åkte ner på stan där vi sen hittade ner till bowlinghallen där vi spenderade en timme innan vi gick till contrast. Sen avslutades kvällen med Jassi på bio. Vilket var riktigt mys.

kul btw att detta inlägg försvann, så d är andra gången jag skriver d nu och jag minskade att börja mina meningar med "sen" med säkert 87.98% ändå lite bra jobbat av mej.

Av Emma Hermansson - 26 november 2015 20:56

   

Födelsedagsbarnet heter Wilma och hon har vart min lillasyster i nio hela år nu. Helt amazed hur fort allt går. Världens bästa lillsis.

Av Emma Hermansson - 18 november 2015 17:50

Jag pluggar som aldrig förr, skriver biologiprov jag gråtit över kvällen innan, taggar inför morgondagens fyra timmar långa aulaprov som är dagens ända lektion och äter en utav de finaste klubbor jag ätit. Själv då?

Av Emma Hermansson - 13 november 2015 21:14


Förlåt till alla som kikade in här igår och bara fick upp bilden till detta inlägg.. Men texten ville tydligen inte sammarbeta med mej igår. Precis som allt annat..


Men jag påpekade iallafall (igår alltså) att jag borde hålla mej inlåst på alla fredagar den trettonde framöver. För igår var det inte riktig min dag.. Jag började med att skriva ett so prov. Som ofc innehöll en massa saker som jag inte pluggat på.. Sen tappade jag min mobil i toaletten. Hur jag lyckades efter att aldrig lyckat med det förut, det har jag ingen aning om.. Men som sagt, det var inte riktig min dag igår.. 


Av Emma Hermansson - 8 november 2015 20:33

|| jag med min pappa som i sin tur är med sin pappa || min pappa med mej och min syster under varsin arm ||

Ovido - Quiz & Flashcards