Emma Hermansson

Alla inlägg under oktober 2015

Av Emma Hermansson - 31 oktober 2015 21:38

Notera; bara en dag kvar av höstlovet.

Av Emma Hermansson - 27 oktober 2015 17:24

Idag har vi vart och hälsat på några extremt söta sköldpaddor, ätit köttbullar på ikea och handlat kläder på lager157. Har dock inte bestämt mej än om sköldpaddorna va bättre än köttbullarna, eller vise versa.. men de va ju väldigt söta iallafall.

Av Emma Hermansson - 23 oktober 2015 22:21

Har nu överlevt gymnasiet ända fram till höstlovet. Måste säga att jag är lite stolt. Faktiskt. Skrev också mitt allra första fysikprov idag, jag hoppas det gick bra.. Kändes helt okey för att vara fysik, men man vet ju aldrig..
Sen gick vi ut och åt och hade det lite mys för att fira att vi överlevt fram till nu och fysikprovet, som typ är det mest fruktade provet bland alla..

Av Emma Hermansson - 15 oktober 2015 21:02

Har skrivit gymnasiets första matteprov idag, och hur gick det då. Typ inte alls. Sen har jag även börjat nedräkningen till fysikprovet. Det är bara 8 dagar kvar.. och det lär ju gå ännu sämre än matteprovet.. Älska livet på natur typ.

Av Emma Hermansson - 7 oktober 2015 22:25

Bara för att, jag finns fortfarande här, men jag har som ursäkt att jag går på gymnasiet. Matten är numera en del av mina vardagssysslor. Men that's life typ. Glöm inte bort mej bara, jag lever fortfarande.

Ovido - Quiz & Flashcards