Emma Hermansson

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Hermansson - 30 november 2012 20:10

Efter en sisådär skoldag med rolig kemi, träslöjd då jag blev klar med min låda, tråkig matte och en massa annat "skit"! ;)
Ska jag nu sätta mig tillrätta i soffan och mysa med familjen och titta på hungerspelen! <3

Ps. Bilden är från labrationen på kemin! De.

Av Emma Hermansson - 29 november 2012 16:56

Varma mackor och O'boy men Ellen! ;D<3

Av Emma Hermansson - 28 november 2012 13:58

Dans med Eve och Julia! ;)<3

Av Emma Hermansson - 25 november 2012 19:07

 

Jaarrå! tagga USM steg 3 nurrå!! :D

Så grymt kul asså! vi vann båda våra matcher (man va tvungen att vinna alla för att gå vidare, dom andra åker/åkte ut) den mot Bankeryd vann vi med 13-4 och den mot Guldkroken vann vi med 20-14!!

så nu e det bara att ladda om för steg 3 som går någonstans om 2 månader nu dåå! ;)

Så himla grymma vi e tjejer!!♥

Av Emma Hermansson - 24 november 2012 21:24

Har precis kommit hemma efter att ha gjort "Into the music" för alla gamla musik elever och lärare och nuvarande lärare! Det blev värsta grymma konserten, speciellt hot chocolate
Det var jätte kul att spelat (dansat & sjungt) den här konserten! och längtar som attan på att det ska bli måndag då vi ska göra den för sklan! :)
Tyvärr fick jag inge bra bilder men några från minglet och så får ni! ;D

Av Emma Hermansson - 21 november 2012 17:14

Haha! Super dålig bild!! x) men iaf så har jag haft genrep till "Into the music" hela dan idag! Okey vi hade ett engelska prov oxå!..
Men det har vart jätte kul iaf, vi har dansat afrikanskt, övat vivala vida och en massa annat kul som ska va med på konserten på fredag och lördag! :D
Längtar ihjäl mig samtidigt som jag vill
att det ska vara nästa vecka så jag/vi hinner öva mer!.. (fast jag redan kan allt x) ) och det är så skönt oxå för vi har inga läxor! :D

Av Emma Hermansson - 18 november 2012 19:43

Har haft en heldag med Torshälla laget
idag. Har först tränat, sen åt vi lunch och sen åkte vi till Mariefred och vann med 19-16! (fast vi spelade super dåligt) så vi får tagga till lite till nästa helg då vi spelar USM steg 2! :)
+ att vi invigde våra nya match tröjor! (fick jätte dåligt nummer!) :( vill ha kvar min kära 9!... :(

Ovido - Quiz & Flashcards