Emma Hermansson

Alla inlägg under augusti 2016

Av Emma Hermansson - 14 augusti 2016 20:01

 

Man skulle ju kunna hoppas på att anledningen till att det vart helt dött här de senaste typ 3 veckorna är för att jag vart upptagen med att göra en massa roliga saker. Men ska jag vara ärlig så har jag knappt gjort något alls sen Åhus.. Det har väl sin egna lilla charm att bara vara och göra ingenting, men det blir ändå ganska långtråkigt i längden. Men jag har ätit en gul vatten melon iallafall, vilket fascinerde mig.  

Har iallafall lyckats ta mig ut några gånger för att träffa några kompisar. Eller som på den här bilden, då hade jag gått på stan med Wilma på förmiddagen för att sen möta upp pappa efter hans jobb för att äta lunch. Det var lite mysigt.  

Sen har jag verkligen inte gjort mycket alls. Här var jag hos några kära vänner och badade och åt god mat. Har även lyckats kolla ut 3 serier den här sommaren. hahah, vet inte om jag ska vara stolt eller tycka det är tragiskt? Tror det lutar åt det sistnämnda..  

I fredags gjorde jag något väldigt roligt. Jag mötte upp Jassi som jag inte träffat på 8 veckor (!!!) för att ta iegn lite tid, innan vi möte upp Sofia och Mimi på stan. Där gick vi och handlade frukost och mat för att sen gå hem till Sofia där vi spenderade natten. Riktigt efterlängtat och mysigt var det att träffa de igen då vi inte setts på nästan hela sommaren.  

Brun har jag inte heller lyckats bli. Eller okey, brun är jag nog. Men inte så brun som jag vill vara om man säger så. Och imorgon börjar skolan igen. Andra året på gymnasiet är väl inte direkt något man ser fram emot vilket kan förklara ångesten jag har inför det.. Alltid skönt att komma tillbaka till alla kompisar och rutiner osv, men resten kan bara gå och gömma sig någonstans. Inte vet jag. Längtar iallafall inte tillbaka till all matte, fysik och nu kemi också.. Usch.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards