Emma Hermansson

Alla inlägg under december 2013

Av Emma Hermansson - 31 december 2013 18:45

 

[Bild]

Nyår, nya möjligheter, chansen att börja om på nytt, skapa nya minnen, få nya kompisar, göra det där man inte gjorde tvåtusentretton, blicka framåt, glömma det som vart, leva livet och bara hoppas på att tvåtusenfjorton blir minst lika bra som tvåtusentretton vart.
#2014pleasebeawesome

Av Emma Hermansson - 30 december 2013 21:13

Kom på 11:e plats i Norden cup 2013. Och måste då säga att det är grymt bra med tanke på det sjukt bra norska och danska mästare lag vi mött!
#världensbästatjejor

Ps. Är hemma nu. Ds.

Av Emma Hermansson - 25 december 2013 21:45

25 december, då man firar jul hos mormors och morfar med Norge kusinerna, öppnar paket i flera timmar, äter julbord och gröt och bara ler för att det är jul.

Av Emma Hermansson - 24 december 2013 20:02

Här är alla fina julklappar jag fick av familjen! Fiollådan och det som ligger uppe på är dock från farfar och Doriz. Men tack så jätte mycket allihopa ändå!

Här är kläderna jag fick. En tröja av Amanda, och tränings kläder av mamma och pappa!

Ps. Hoppas ni själva har haft en superbra julafton och god jul alla där ute i mörkret! Ds.

Av Emma Hermansson - 23 december 2013 21:07

Såhär dagen innan julafton har jag vart i badhuset och badat lite. Haft mini julafton med Ellen, då jag fick det på den översta bilden - en chokladkaka (som nästan är uppäten), bilder från våran semester som jag ska sätta i mitt album och fina pärlor. Sen satte vi ihop ett lite lagom skevt och fult pepparkaks hus, och på köpet så brände jag mitt pekfinger, så har värsta blåsan som svider som satan..

Av Emma Hermansson - 22 december 2013 22:04

Igår var vi hos mormors och morfar och träffade Bengt och Maria som var där.

Och vi klädde även julgranen igår. Visst blev den fin?

Sen alg jag och mamma in en låda i papper och gjorde till ett paket. Blev fett nöjd asså!

Och idag var vi hos kusinerna och firade lite mini jul.

Då fick jag en bak bok, bak choklad och mini geléhallon.

Av Emma Hermansson - 20 december 2013 16:07

Denna regniga december vecka har jag hunnit med en hel del. Jag har övat övat övat inför kabarén vi hade idag för skolan, någon har hunnit sno min mobil och mitt busskort och mitt elevkort.... Jag har hunnit få ett nytt busskort, men ingen ny telefon.. Jag har gått på stan med kära vänner och handlat dom sista julklapparna, gett ett paket (den ena på bilden) till en liten pojke på stan som blev as glad, fått mina betyg som ja faktiskt va rätt nöjd med och så har jag fått JULLOV!

Ps. På kabarén då jag och erika läste våran vers hade vi tomteskägg på oss, och det va as långt! Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards