Emma Hermansson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Hermansson - 25 mars 2013 18:15

 

idag har jag haft en ganska rolig voffel dag. haft massa prov o sånt men annars har det vart riktigt skojjigt! :)


har eran dag vari bra??

Av Emma Hermansson - 24 mars 2013 21:19

Efter en utflykts dag med mycket handbolls spelande (som inte gick så bra) och mysig träff med en kusin, sitter jag nu i bilen medans mörkret slukar mig o Tomas Ledin fyller mitt huvud med bra musik.

Av Emma Hermansson - 23 mars 2013 20:36

Trevlig earth hour på er allihopa!:)

Av Emma Hermansson - 23 mars 2013 18:45

     

har ätit god fest mat och vikt servett blommor som va super bra att ha popcorn i. har även fört över mobilbilder på datorn, gick sådär.. hade vääldigt kaotiskt ett tag men tror jag har någorlunda ordning nu bortsett från att dom e i oordning men det tar vi ingen hänsyn till just nu utan njuter av att lödragen är här och att det snart är earth hover! :)


trevlig lördagskväll allihoppa!

Av Emma Hermansson - 23 mars 2013 12:45

 

har ägnat hela min förmiddag till att plugga biologi, sy noter på min tygväska jag gör i slöjden, skriva min dröm artikel (vill ni att jag ska lägga ut den på bloggen??) inviga min jeansjacka när vi åkte o kollade på ett hus. och läst lite i min braiga bok.

Av Emma Hermansson - 22 mars 2013 16:31

Förlåt för dålig bloggning den här veckan. har haft lite saker att göra..
men har spelat 2 matcher, dom första sen jag gjorde illa foten. kändes riktigt bra!
och nu sitter jag i bilen med mamma för att spelat match i Västerås med 99:orna och lyssnar på Per Gessle på högsta volym!

Av Emma Hermansson - 19 mars 2013 19:10

vanlig tisdag idag.

ägt ut alla på idrotten med erika.

teknikat lite på tekniken.

pratat lite spanska

väntat...

väntat lite till...

haft tråkig orkester.

åkt hem.

Av Emma Hermansson - 18 mars 2013 19:15

 

helt vanlig månag. gjort ingenting, stressat till träningen där man slagit sönder knäna o gjort ingenting igen.

Ovido - Quiz & Flashcards