Emma Hermansson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emma Hermansson - 31 augusti 2013 16:40

ps. det är en super suddig och gammal bild från irsta blixten för flera år sen.. ds.

 

Nu har jag vart på mitt allra första breddläger. Och det va jätte roligt,och träningarna gick bra så det va toppen!

Och för er som undrar vad ett breddläger är så är det alla lag i sörmland som tränar tillsammans, för att sen dom bästa spelarna ska gå vidare och bilda sörmlands laget.. Och det är bara en massa krongel och grejsimojs så ja, ni får nöja er med det.


Av Emma Hermansson - 30 augusti 2013 19:56

   

Idag, en helt vanlig fredag, det har börjat bli kallt, har haft idrott med den nya idrotts

läraren för första gången, fått lite flera skolböcker och sist men inte minst..Grattat

världens bästa pappa som faktiskt fyller 41 år och inte 42!

grattisgrattisgrattis!♥


Ps. förlåt för att det blev en stående bild, men hade ingen bra o tycker den här är så gullig, så ni får stå ut!.. Ds.

Av Emma Hermansson - 28 augusti 2013 10:30

 

¤ Jag har vart tillsammans med 4 killar varan 2 va "seriösa".

¤ I mitt slutbetyg i sjuan fick jag två A och det är jag väldigt stolt över.

¤ Mina favorit affärer (butiker) är Monki, HM, akademibok handeln, panduro, ur&penn, andrahand och stens choklad.

¤ När jag va liten ville jag spela trummor och kontrabas. Men sen började jag spela fiol.

¤ Mitt fullständiga namn är Emma Birgitta Hermansson.

Av Emma Hermansson - 25 augusti 2013 18:40

 

 Är nu hemma från mitt tränings läger . Har packat upp alla svettiga strumpor och börjat försöka peppa mej själv inför skolan imorgon..

Av Emma Hermansson - 23 augusti 2013 22:24

Idag så har jag haft utedag med D-laget. Det va rätt skojsigt.. Och nu så har jag tränat och är på tränings läger. Så det kanske bli lite dålig uppdatering..

Av Emma Hermansson - 21 augusti 2013 19:40

 

Idag har jag mest spelat musik. Lite klassorkester och bruks. Sen har jag bara gjort en massa tråkigt som att börja packa inför tränings lägret och deppa över vårt urusla schema. (Som är super duper sämst.)

Sen har jag hälsat på några nya people i 7k, och dom verkade vara snälla.. (inte så hemska som jag trodde att dom skulle vara faktiskt..)



Av Emma Hermansson - 21 augusti 2013 10:30

 

¤ Inom matväg så hatar jag senap, blodpudding, fiskbullar och skaldjur (och en hel del mer som jag inte orkar rabbla upp.)

¤ Jag läste ut alla tre hungerspels böckerna på 5 dagar.

¤ Min position i handbollen är vänster kant och ibland höger. 

¤ När jag va liten bodde jag på 2 olika sjukhus för att jag va sjuk.

¤ Min första bästa kompis jag fick när jag gick på dagis heter Cornelia, och när jag blev sjuk tappade vi kontakten. Men sen har vi gått på samma skola och nu går vi i samma handbolls lag. (fast vi har inte lika bra vänskap/kontakt längre)

Av Emma Hermansson - 20 augusti 2013 19:18

         

Som dom flesta andra började jag skolan igår. 8k. Men han tyvärr inte blogga igår då jag hade fullt upp med att vara med ellen, äta slagsta glass, fotografera och träna! Men det var iallafall kul att börja skolan och träffa alla igen, så jag tror det kommer bli bra.

Och sen idag så har jag inte gjort så mycket mer än att pratat en massa info i skolan, tränat och vart en snabbis på tunapark med mamma och wilma. som va ganska meningslöst och tråkigt..


Ps. hur var eran första dag i sklan?? Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards