Emma Hermansson

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Hermansson - 30 juni 2012 11:55

 

Nyss var jag och tittade på fordons festivalen. :)

Det var faktiskt ganska kul! Det va jätte coola/roliga bilar med där.. eller bilar vet jag inte om allt

var.. men fordon var det iallafall! ;)♥

Av Emma Hermansson - 26 juni 2012 18:48

Jag haft en jätte rolig och mysig dag idag med Amanda!♥

Men nu har jag lite tråkigt så jag tänkte ge er bilderna från när jag träffade William Spets på gröna lund den 16 juni! ;P♥ William är väldigt stor på youtube där han gjort/gör "lilla bloggen"

Haha! Kolla bilden på mig! piiiinsam...... :o värsta grimarsen! xp

Den stora bilden är bara William,men den lilla översta är på William och en utav hans bästa tjej kompis Linda! :D♥ den andra lilla bilden är med mig också!.. :D


Av Emma Hermansson - 23 juni 2012 09:45

Min midsommar tillbringade jag på Julita. jag var med som liten "dansledare" under lekarna runt midsommarstången. och sen var jag med och dansade på dansuppvisningen!♥ Det gick jätte bra ock var jätte kul! :)

Och min midsommarkväll/natt tillbringade jag på landet hos farfar och Doriz med mina kusiner! :)

vi åt mat och fikade och hade jätte mysigt där vi satt på deras altan med solen i ryggen.♥

Sen tillbringade jag resten av midsommarnatten med ett badminton racket i handen med Amanda!♥

Av Emma Hermansson - 19 juni 2012 20:00

     

Ett stort grattis till världens bästa stora syster som fyllt 15 idag! :D<3

Hoppas du haft en bra dag och fått fina paket! (dom va fina enligt mig xp)

Bilderna här ovan är tagna av mig på Amandas tårta som jag och mamma har gjort!  fast den är desgnad av mig! ;)♥ Fast den översta blev lite suddig i datorn... :/

GRATTIS AMANDA!!!!!!♥

Kolla in henneh blogg här!

Av Emma Hermansson - 19 juni 2012 09:42

Nu är jag hemma från Eken cup igen! :)♥

Det gick sådär. men var väldigt kul!

I lördags gick vi på gröna lund. det var super duper kul! :D Jag åkte allting förrutom extreme, frittfall och tilt. :|

Och när vi gick där och åkta karuseller så träffade jag William Spets! :O♥ Det va jätte kul! :p

I söndags spelade vi inte handboll, då spelade vi gegg boll.. För planerna var så himla geggiga! Och sen efter matchen så gjorde vi sälen i leran! Det var jätte roligt! :D

Jag har gjort massa massa mer men jag orkar inte berätta om det just nu!... ;)<3

Av Emma Hermansson - 15 juni 2012 14:43

ska snart gå över till mormor och morfar och träffa gammel mormor! :)

men ville bara säga att jag kommer inte blogga något senare idag, imorgon, på måndag och kanske inte på tisdag!.. :|

För jag ska åka och spela Eken cup, och då kommer jag inte ha tillgång till dator och inte hinna sitta och blogga! :)♥


HejDå!♥

Av Emma Hermansson - 14 juni 2012 20:49

Idag har jag tittat på extrem home make over, handlat och busat med morfar och Amanda, spelat Bubble truoble, läst, busat med Wilma, packat till Eken cup som börjar i morgon. Och nu sitter jag här uppkrupen i min säng med dator i knäet och boken vid min sida! ;)♥

Av Emma Hermansson - 11 juni 2012 18:03

Idag har jag och Ellen köpt festisar utan sugrör och singoalla kakor.! :)  det fikade vi på i en lekpark under spöregn! x)♥ vi diskterade det bästa och sämsta sättet att äta en singoalla kaka på .. det va väldigt kul! :) haft en jätte bra dag idag!

besök ellen här!

 

Ett sett att äta en kaka på är såhär! :p

 

Såhär gör man kakgubbar! x)

   

Besök snälla Ellen HÄR!♥

Ovido - Quiz & Flashcards