Emma Hermansson

Alla inlägg under maj 2016

Av Emma Hermansson - 31 maj 2016 23:03

I lööööv it

Av Emma Hermansson - 26 maj 2016 20:27

I helgen var jag och kollade på min storasysters bal och herregud va fina alla va! Längtar tills det är min tur!

Av Emma Hermansson - 20 maj 2016 20:35

I onsdags tog vi en spontanare till Mocca Deli efter skolan bara för att mysa och unna oss lite lyx efter fysikprovet vi hade i måndags.

Av Emma Hermansson - 13 maj 2016 21:17

Lite bilder från en utav dem första varma dagarna då vi tog med oss en filt, lite fika och satte oss under ett blommande träd i stadsparken. Riktigt mysigt var det!

Av Emma Hermansson - 8 maj 2016 20:07

I helgen har jag hunnit haft picknick med några tjejer från klassen, (bilder från det får ni en annan gång) vilket var himla mysigt. Sen efter min tid hos optikern i fredags kom Ida, snäll som hon är, och hämtade mej för att sen skjutsa hem mej till henne där jag spenderade natten. För att sen gå upp alldeles för tidigt för att hinna med bussen som gick till huvudstaden där vi spenderade hela lördagen. Riktigt mysigt var det!

Ovido - Quiz & Flashcards