Emma Hermansson

Alla inlägg under december 2012

Av Emma Hermansson - 31 december 2012 18:55

Lite bilder på min gåhemmalagomuppkläddklädsel, och våran efterrätt som jag och wilma bakat (ser inte jättars goda ut pga passionsfrukten och den blå glasyren.)
Mer bilder och uppdatering kanske kommer senare! :)

Av Emma Hermansson - 30 december 2012 19:01

fick nyss reda på att kompisarna man skulle till imorrn blivit sjuka.... jippi.. först blir kusinerna vid jul sjuka (första "traditionen" bryts) och så nu, nästa!.

så jag undrar om det finns någon där ute någonstans som skulle kunna tänka sig fira nyår med mig??.. om vi inte kommer iväg någonstans/kommer på nåt...
men tänk på saken och hör av dig ifall??.. snälla :/

Av Emma Hermansson - 29 december 2012 15:17

är än så länge frisk!..
så jag tänkte mysa ihop mig i ett mysigt hörn och fortsätta läsa lite i min superduper braiga bok med lite go mellis. (rubriken blev som den blev... fast jag e faktiskt en bokmal.. om man vill kalla det de..)

Av Emma Hermansson - 29 december 2012 11:58

snälla någon rädda mig! ta mig härifrån! NU!
Wilma har blivit magsjuk så nu e det lixom "håll dig borta!! kom inte närmare än 2 meter! andas/kom inte in i mitt rum osv..! "
vill jue inte bli sjuk nu när det är nyårsafton om två dagar!.. vill jue inte missa festen!;)

Ps. Om någon vill va imorrn.. MESSA MIG!!.:) Ds.

Av Emma Hermansson - 28 december 2012 17:42

efter en lång eftermiddag på stan med mamma och wilma har vi nu dragit oss hem, gjort varma mackor, gosat ner oss i soffan och sattit igång en film!:) en riktig tjej kväll genom att pappa o amanda e i Göteborg och spelar norden cup.

Av Emma Hermansson - 28 december 2012 10:06

nu är jag äntligen färdig med min julklapp! eller.. jag har dekorerat burken, och burken fick jag jue i julklapp. ;) (burken ska va ljusgrön med röda äpplen, med ett rött och mörkgrönt lock med ett ljusgrönt äpple på)

Av Emma Hermansson - 26 december 2012 14:43

Dom julklappar jag fått hittills är allt det här!
Det är typ allt möjligt, pyssel till att göra kort, dekorera egna lådor, presentkort, massa tröjor, en underbar pyjamas, skjorta, tjocktröja, strumpor, trosor, bok, sporttopp, en väska, smycken, prenumerera på Kalle anka pocket, ett typ data underlägg, mugg och saker så jag kan göra egen lyxig varm choklad;), choklad, skumtomtar, skydds plast till telefon, skal till telefon och en konstig hår sak!

Allt det har jag fått + lite till! Och då har jag ändå inte öppnar alla paket från mormor och morfar och Norge kusinerna!;)

Av Emma Hermansson - 25 december 2012 19:13

dagens bild blev på ett litet gulligt paket jag fick av moster och morbror idag!
och mer än att bara öppnat det paketet har jag vart ute i pulkabacken och träffat dom som som är friska hos mormor och morfar (kusinerna från Norge ligger sjuka där oxå) öppnat paket, åkt till landet och firat jul där, diskuterat om ett hus brinner upp eller ner och lite andra smått konstiga saker. och ja, lite mer!

Ovido - Quiz & Flashcards