Emma Hermansson

Alla inlägg under februari 2016

Av Emma Hermansson - 24 februari 2016 21:29

Idag har jag traskat runt o huvudstaden med Amanda. Hittade sorgligt nog bara en tröja och en badbomb på lush. Men badbomben luktade så gott och maten var ju som sagt dagens höjdpunkt, så det har nog vart en väldigt bra dag ändå.

Av Emma Hermansson - 20 februari 2016 21:06

Igår fick jag sportlov som säkert många andra också fick. Och som säkert många andra tycker så var det väldigt efterlängtat. Kunde inte inte starta det på så mycket bättre sätt än vad jag gjorde heller. God mat och bra sällskap.

Av Emma Hermansson - 11 februari 2016 19:40

Igår var det studiedag, så jag sov halva dagen, gjorde en fin frukost som jag sen tog kort på i en halvtimme, pluggade lite biologi och gick sen på mitt utvecklingssamtal. = en rätt bra dag.

Av Emma Hermansson - 9 februari 2016 23:52

Det var säkert över en månad sen jag befann mej här.. Men vad gör det om hundra år, som min kompis brukar säga. Inte så mycket egentligen. Det har iallafall inte hänt något speciellt. Skrivit några prov, pluggat en massa matte och idag åt jag en semla. För er som ville veta liksom.

Ovido - Quiz & Flashcards