Emma Hermansson

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma Hermansson - 31 maj 2013 21:18

Dagen idag har bestått av lite samba spelande, lite kompisar, film, ensam hemma med syskonen med pannkakor, melon, badminton spelande o massa bus. Och så lite mys.

Av Emma Hermansson - 30 maj 2013 19:58

Ja idag har man väl inte gjort så mycket..
Lite dram, lite samba spelande o lite crossfit är väl allt. Sen har jag jue fått tillbaka mitt fysik prov som inte va så mycket att prata om...

Hejsvejs päronfejs.

Av Emma Hermansson - 28 maj 2013 15:51

Idag har jag träffat Magnus Nordin (de va fett coolt) och skrivit ett fysik prov som förmodligen gick jätte dåligt, gått på stan med lilla Ellen och köpt fina secondhand klänningar, kollat på fina grejer och käkat banan.

Av Emma Hermansson - 27 maj 2013 18:50

Här får ni nu några sega bilder på mig som ska föreställa före och efter klippning. För jag har nu äntligen vart o klippt mig så jag hoppas ni ser det!(klippte typ 10 cm)

Ps. Dom två översta är före, dom andra efter. O mobba inte den sista bilden...Ds.

Ps2. Mobba inte ng bild, e ingen vidare bra egopicare/modell. Ds2.

Av Emma Hermansson - 25 maj 2013 11:15

 

Att börja en lördag med nybakta scones i solen och kunskapen om att det snart är sommarlov är helt underbart.


Ps. jag tycker ni har vart lite tysta på sista tiden, är ni kvar?? o om ni e de, har ni då något förslag på hur vi ska fira bloggens ett års dag?? Ds.

Av Emma Hermansson - 24 maj 2013 17:45

   

Idag har jag gjort ett par ojämna Harry Potter glasögon, sytt klart min tygväska, plockat fina sommarblommor, spelat lite på stan för alla glada festival människor och efter det gick även jag runt lite bland alla små tält o kikade innan jag följde med när två av mina finfina vänner klippte sig. det va skojigt.

Av Emma Hermansson - 23 maj 2013 20:35

 

Den här regniga torsdagen har jag gått ensam i skolkorridorerna, haft den sista spanska lektionen, sprungit omkring i en alldeles förstor tjocktröja på den allra sista idrottslektionen i 7:an, fått tillbaka ett musikhistorie prov, skippat so:n och setat på världens mysigaste glass café med världens mysigaste morfar och ätit glass.

pussohejleverpastej.

Av Emma Hermansson - 22 maj 2013 20:43

Nu blir det mys på hög nivå med te o massa efter en jobbig dag med tre konserter.

Ovido - Quiz & Flashcards