Emma Hermansson

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma Hermansson - 4 februari 2013 16:30

Dagens bilder är på söta Nina som leker med min ring, josses alla festisar och Erika som moffar pizza som vi fick till lunch för att den andra maten var slut. :)
Och för övrigt sitter jag på bussen på väg hem och längtar till träningen.

Av Emma Hermansson - 4 februari 2013 09:24

Jobbar med våra självporträtt på bilden med bästa Erika! :*

Av Emma Hermansson - 3 februari 2013 20:12

Sitter här o tittar på film och äter fruktsallad och driker te med familjen!

Av Emma Hermansson - 3 februari 2013 18:58

 

lite dålig uppdatering idag men har inte orkat göra något inlägg..

men idag har jag iaf g´jort en massa nytta!

(om det är till nytta att köpa kläder vet jag inte men men!..)

för jag har vart på Lager157 med mamma och Amanda. det va väldigt kul och mysigt! hittade ett par finfina jeans jag fick, men hittade tyvärr ingen tröja.. för jag köpte jue typ 1000 tröjor när jag va där i höstas och dom hade inte så mycket nytt!.. :(

Sen satt jag i bilden o lästemin braiga bok och åt godis! ( jätte nyttigt och till nytta, vet)

Och så han jag lagom hem för att byta om för att sen åka till ellfolk och spela match! :)

mötte samma lag som igår, hade en avbytare, och våran ena målvakt va utespelare, och våra kanter och linje va 9metare.. (även jag... :/) och så har jag gjort klart jassis header oxå.. det är den ni ser hör ovan.. (här hittar ni denna underbara tjej--> moop.blogg.se) hoppas ni tycker den e fin!?? :/

Av Emma Hermansson - 2 februari 2013 16:38

Har spelat match mot Örebro.
Det gick inte så värst bra..
Men vi kom ifatt så det blev lika fast vi låg under med 3 mål!.. :/ (det blev 9-9)

Av Emma Hermansson - 1 februari 2013 18:18

Vi skippar snacket om allt det tråkiga i plugget o hoppar direkt till den underbara eftermiddagen!

Gick på stan med några av världens bästa människor (moop.blogg.se ellenerikssonn.blogg.se och Erika<3)
Stod o provade vackra kläder i evigheter inne i Monki's röriga provrum, skrattade, hade fritt fram att välja smycken på glitter, köpte bra pocketböcker och drack vatten med sugrör!
Det va väldigt mysig och blev en sån där sak som man skriver upp på sin "måste göra igen" lista!.:)

Ps. Ursäktar den dåliga bilden men här är lite grejor jag köpte, och så köpte jag en tröja men den fick inte va me! Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards