Emma Hermansson

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma Hermansson - 21 februari 2013 09:32

Har precis kommit hem från sjukhuset där jag tog lite prover. Typ stick i fingret, ekg, längd, vikt, o lite andra saker!
O sitter nu i bilen på väg till gammelmormor. :)
See u!

Av Emma Hermansson - 20 februari 2013 18:03

Känner att jag måste komma på bättre rubriker...
Och det jag skulle säga var att jag har haft det lite mysigt med amanda o gjort lite fler kort nu! :)

Av Emma Hermansson - 20 februari 2013 14:13

Packar just nu för fullt i min kånken Diego med mitt snygga armband jag fixade ihop igår!:)

Av Emma Hermansson - 19 februari 2013 19:17

Har vart hos mormor o morfar o myst lite med kusinerna. Krigat lite kortspel och ätit pizza. Fick även ett litet krya på dig paket av mormor o morfar.
Och den fina teckningen fick jag av Wilma igår när vi väntade på rönken! :)

Av Emma Hermansson - 19 februari 2013 13:47

Detta är vad jag skapat nu under min döö tråkiga förmiddag!. :)

Blev dom bra??

Av Emma Hermansson - 19 februari 2013 10:56

 

ligger på mitt rum helt forever alone men foten i högläge (den e bättre än vad den va igår) och datorn framför mig. kul.

Av Emma Hermansson - 18 februari 2013 19:55

har haft lite äventyr idag.

började hos vårdcentralen där dom kollade foten och gav mig ett par kryckor. fick sen en remiss till rönkten, så vi åkte till sjukhuset för att röntga foten. fick den rönkad och blev skickad till akuten där jag skulle vänta på en ortoped. när jag (efter mycket omomen) fick tag på en så vred han en massa ( aj. ) o gick iväg o kollade på rönken bilderna, kom tillbaka o sa att allt var okey bara typ en regäl stukning. fick den inlindag och åkte hem.

så nu sitter jag här med en super tjock fotled som e vackert färgad i ett mumiepaket! ;)

Av Emma Hermansson - 17 februari 2013 19:48

1. gå upp och äta frukost

2. packa o byta om inför match.

3. åka till matchen.

4. spela och göra mål.

5. göra illa foten...

6.åka hem med en skadad fot o deppa över förlusten.

7. halta in i duschen och lite sådär.

8. lata mig i en fotölj med foten uppe i vädret.

9. mysa med familjen o titta klart på titanic.

10. gå o lägga mig.


klarade av allting i rätt ordning. + 5:an som jag gärna skippat!.. :/


Ovido - Quiz & Flashcards