Emma Hermansson

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma Hermansson - 16 februari 2013 15:15

 

sitter i bilen o ska ta farväl av bästa erika!♥

har vart lite social med henne idag.                                            

vi har strövat omkring lite på stan där vi skaffade

oss lite nya prylar!

spelat lite spel och ätit lite mat,

skrattat o haft det mysigt! :)                    

        Hejdå!♥


Av Emma Hermansson - 14 februari 2013 19:23

Söta föräldrar man har.
Har fått söta paket o bakelser!:) <3

Av Emma Hermansson - 14 februari 2013 17:46

Min alla hjärtans dag hittills har varit helt underbar!
Jag har setat i ett mörkt klassrum och kollar på en jätte bra spansk film.
Gjort små gulliga hjärt kort att ge bort till någon hemlig, och upptäckt när jag öppnade mitt skåp att jag oxå fått ett gulligt kort. skojigt.
Vunnit stafett efter stafett på idrotten, käkat geléhjärtan på so:n och bara gått runt o myst o kramats med dom jag tycker om!♥


Har ni haft en bra dag??:)

Av Emma Hermansson - 13 februari 2013 19:12

 

har nu ägnat all min tid från när jag kom hem tills nu till att plugga och redigera bilder!.

(på tal om läxor så hade jag ett spanska prov igår som jag fick A på! :D )

och är nu färdig med bilderna och halva läxhögen! ;)

och om ni tycker att min blogg e lite ofin o knasig så e den under renovering, eller jag försöker renovera den iaf..

ville bara säga det så ni vet lixom.


Ps. här är en bild jag redigerade nyss, blev den fin?? Ds


Av Emma Hermansson - 12 februari 2013 19:33

 

Förlåt för jätte dålig uppdatering!.. :(
Men har vart lite sjuk, och haft så mycket att göra så att jag inte hunnit!.. :/
Men idag är det semlornas dag så jag hoppas ni haft det kanon!? ;)

Av Emma Hermansson - 11 februari 2013 10:57

Leker köks proffs med Erika i köket! ;)<3
Bästa ever!

Av Emma Hermansson - 7 februari 2013 11:29

Har ägnat denna svenska lektion till att göra en vacker snögubbe som jag har bosatt i vårt fönster! :) (den kan inte komma ut och jag är jätte kall om fingrarna..)

Av Emma Hermansson - 6 februari 2013 17:48

 

Ska alldeles strax fara iväg till träningen som idag består av en serie match mot Kumla! Jippi! :)

ska bli kul!

Men jag tänkte bara ställa en liten snabb fråga innan..

Tycker ni jag kan ha den hära/en annan bild som är åt samma håll som profilbild eller ser det knäppt ut om bilden är så liten?? :S

skulle bli jätte glad om jag fick iaf någon kommentar om vad ni tycker!.. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards