Emma Hermansson

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Hermansson - 6 januari 2013 13:57

På väg till Ikea med familjen nu då! :)

Av Emma Hermansson - 4 januari 2013 15:44

Känner att jag vart väldigt dålig på att blogga den här veckan.. kan bero på att jag vart sjuk(finns lixom inge att blogga om då) men men.. Så här kommer ett litet tråkigt inlägg utan bild om vad som hänt dom här dagarna! ;)
Igår hade vi julafton med mormor och morfar, (dom va jue sjuka vid julen förra året) fick massa fint! tex ett skojsigt pussel, fina Pippi strumpor, pocket bok, cooliga plåster(alltid bra att ha genom att jag e så klumpig..) och lite mer.
och idag så skulle vi haft nyårsafton, (för dom vi skulle va med på riktiga va sjuka.) men så blev det inte för mamma blev sjuk!.. så jag och Amanda for ner på stan och hade det myspys! vi åt mat, shoppade födelsedags present till mamma (som fyller på tisdag) och så införskaffade jag mig två tröjor, en plånbok och en finfin ring! :)
okey.. känner att det här inlägget blev väldigt långt och hade många (inomparanteser) så hejsvejs! :)

Ovido - Quiz & Flashcards