Emma Hermansson

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Hermansson - 23 januari 2013 19:43

Sitter här o tittar på tränings matchen mellan göksten f-98 och göksten f-97 inför vårt usm i helgen! ;) <3

Av Emma Hermansson - 23 januari 2013 18:00

 

Jag har nu laddat över bildern jag o ellen tog i söndags till datorn. och när jag satt o tittade igenom dom så bara dog jag lite granna! dom va helt underbart fina (tack ellen♥)

och man bara dör lite grann när man får sms av en av sina bästa kompisar där dom inleder det med att säga att man har snackat skit om dom o allt! hjärtat börjar slå i 240 o man läser vidare men en klump i magen som bara växer.. sen när man kommer till slutet så visare sig att dom tycker jätte mycket om en o att dom bara skojade o allt!♥ (hände nämligen mig nyss!) sen brukar jag dö lite då och då sådär i smyg av alla finigheter som finns... fast det är det ingen som ser förståss! ;)

och sen dog jag (igen) fast lite mer åt det sorgsna hållet!.. för jag vill så gärna lägga ut alla finfina bilder jag o ellen tog i söndags.. men det går jue inte för dom e över typ 200.. :( så det skulle bli helt knas om jag gjorde det, fast jag vill så gärna att ni ska få se dom. så jag kan få dela med mig av mina fingheter till er! så då tänkte jag att om ni kommenterar några siffror så lägger jag ut den bilden men den siffran!?? (genom att jag har så svårt o välja ut bara några)

Adjö!♥





Av Emma Hermansson - 21 januari 2013 17:56

☺ Hade jätte kul med ellen igår.

☻ Är superdupermegapega hes, så jag låtersom jag vet inte vad.

♥ Måste bli frisk innan USM som e på lördag.

☺Hade tråkig dag i skolan idag.

 • Hade en läskig, rolig o chillig vikarie på engelskan.

☻Måste fixa en ny profil bild för den jag har nu e jätte gammal o ful.

• Ni måste komentera mera för det e så tråkigt annars.

◘ Kommenterar ni min kommenterar jag din

○ Har massor med fina bilder som jag o ellen tog igår jag vill lägga ut (eller ellen tog dom o jag va på bilderna.. :P )men skulle jag lägga ut alla dom skulle jag spamma bloggen med bilder..inte så kul..

☺ I morgon ska jag ha på mig min finfina stickade tröja med skjorta under.

☻ Jag har super tråkigt och måste plugga.

♥  Igår kväll pajade vi vårt pepparkakshus, ni kanske får bilder senare.

☺Tycker ni jag ska lägga upp flera ego bilder så ni vet lite mera om hur jag ser ut??

☻ Ja jag ska göra min blogg lite snyggare/uppdatera den lite..

♥ Jag har slagit rekord på unika besökare och sidvisnningar den här månaden. tror jag iaf..

• Har nu 2 punkter kvar att skriva sen har jag skrivit 18 knasiga punkter.

◘ Imorgon e det tisdag o det innebär moff o mobil nördande med eve på håltimmen, idrott, bro byggande med eve o erika, döö tråkig orkester och massa rolig dö tid med underbara människor. o spanska gloser..

○ Glöm inte att kommentera o läsa min blogg massor nu! ni kommenterar=jag kommenterar.  hade gott igelkott. puss o kram skumbanan. adjö!♥


Av Emma Hermansson - 20 januari 2013 17:00

           legat på mage på en madrass i mitt rum och tittat på harry potter, flummat och skrattat så mycket att vi fått ont i magen, pratat och skrattat alldeles för mycket så jag blivit hes... legat långt in på natten för att tvinga sig vara vaken o inte somna för att se klart alla harry potter filmer, spelat kort under midnatts timmen på en blommigt fin filt, blivit tillsagda att sluta skratta o vara tysta för att dom andra i huset ska sova, somnat.

druckit te, skrattat ännu mera (den här gången åt att jag pratar som jag vet inte vad) fotat, slöat, letat fram kläder o fixat mig, gått ut i skogen o fotografetat. jag frös tårna av mig och ellen frös fingrarna av sig genom att det va hon som fotograferade o jag som stod i snön! ;)

ätit choklad bollar och druckit varm choklad, bloggat och sagt

adjö!♥



Ps. vad har ni gjort i helgen?? :) Ds.

Av Emma Hermansson - 19 januari 2013 17:11

Jupp! Nu kör vi sista filmerna Harry Potter! ;)<3

Av Emma Hermansson - 18 januari 2013 16:28

Har nu plågat mig igenom en super hängig skoldag.. Det roligaste va väl so:n då vi spelade upp våran drama sak!
Så jag tyckte att jag var värd en kopp varm choklad!.. ;)
Och nu ska jag gå och bädda ner mig under en mysig filt o försöka friskna till lite så jag kanske orkar följa med till kusinerna ikväll, och så jag orkar Harry Potter maratonet imorrn!

Ps.förlåt för att det blev ett lite osammanhängande inlägg men det beror väl på mitt osammanhängande huvud... Ds.

Av Emma Hermansson - 17 januari 2013 15:13

Skridskor med bästa tjejorna!:*

Av Emma Hermansson - 15 januari 2013 19:11


   

vet inte riktigt vad jag ska blogga om..

men har gått i skolan idag och det va väl som alla andra tisdagar antar jag!..

sen har jag skickat lite friska tankar till ellen som e sjuk, och lite läkande/tröstande tankar till världens bästa storasyster som har pajat sitt lillfinger o går i gips o ska opereras! Din klant! ;( :(♥ Krya På Er!♥  så har jag haft vääldigt tråkigt...

och som sagt vet jag inte vad mer jag ska blogga om genom att jag inte har något intressant att blogga om så ni får några roliga bilder! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards