Emma Hermansson

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Hermansson - 14 januari 2013 18:25

 

tänk dig att ligga o fnissa långt in på natten, titta på super bra filmer i sträck, sitta i sängen o äta frukost med en bra kompis, vara så flummigt trött att man inte fattar något o man skrattar åt allt! spela handboll o springa tills man känner hur bena viker sig under en o man känner pulsen dunka i huvudet, gå till skolan o känna - ja idag får jag träffa alla underbara vänner igen! sitta under ett prov o tissla med kompisarna bredvid istället för att jobba och bara följa med i dagens svängar och se år vilket håll vägarna viker av idag... 


det är ungefär det jag har gjort dom här 2 dagarna och det är därför jag inte har bloggat!♥


Ps. dom där fina figurerna va på min tröja idag, fast mindre suddiga o så e dom inte sådär.. :) Ds.

Av Emma Hermansson - 12 januari 2013 15:33

Harry potter maraton med bästa Ellen nu dåe! ;)<3

Av Emma Hermansson - 10 januari 2013 17:43

Efter en super bra dag i skolan (so:n va bäst) åkte jag och Ellen såklart hem till henne och laga pannkakor!Så nu e jag hemma hos ellen och har super kul! ;)
Är dom inte bäst?? Ps. Det e jag som gör dom! ;) Ds.
Och snart ska jag traska hem för att åka till träningen!. (om curkus en och en halv timme)

Av Emma Hermansson - 9 januari 2013 17:20

Är alldeles bubbligt glad, nästan så glad att bubblorna i magen bara vill bubbla över o man vill skratta högt tills man får ont i magen!..(ärru på ellen??)

och så har jag vart på äventyr med ellen.. bara för att hon lyckades övertala mig och bara för att agnes, rasmus o joel var "för" den dumma idén.. dumma underbara människor! >:)<3
åkte nämligen till Torshälla med agnes, rasmus o joel, för att sen åka tillbaka hem!.. och fast det va en dum idé från början så blev det i slutändan ett riktigt skojsigt äventyr!:)

Av Emma Hermansson - 9 januari 2013 11:33

Samma låt, samma noter, samma allt.. Vilken ska jag ta??;)

Av Emma Hermansson - 8 januari 2013 20:00

  okey.. inte knasigare än alla andra tisdagar menmen... här kommer iaf en liten tråki "rapport" om min dag idag..

Gick upp superdupermegapega tidigt för att hinna fixa mig, äta frukost och gratta världens bästa mamma som fyller år idag innan jag skulle fara o hämta ellenfjellen♥ ne skoja bara fina du;) (titta på ellenfjellen  här: ellenerikssonn.blogg.se )

sen åkte vi till skolan där allt va som vanligt. bortsett från att jag/min spanska grupp invigde våran nya spanska lärare (låt mig se.. typ den 4-5 vi haft) som verkade helt okey.


sen har jag inte gjort så mycker mer.. tittat lite på pll med amanda, moffat hemmagjorda hamburgare, hjälp erika med lite mobil grejor, fixat klart jassis header till hennes blogg. (kika här: moop.blogg.se ) fast den har förmodligen inte kommit upp än men kika in ändå! ;) och nu sitter jag o kollar på sverige-island landskampen på tv.. :)

och nu känner jag att även detta inlägg blev ett låångt tråkigt som ingen orkar läsa så..

haregott!♥


Ps. förlåt att du e me på bilden ellen men längtar till sommaren, hade ingen annan bild jag kunde ladda upp (egentligen joo flera tuusen...) och den e så fin! ;) (jag som tagit den x) ) Ds

Av Emma Hermansson - 8 januari 2013 19:37

Grattis världens bästa mamma!!!
Hoppas du haft en superfin dag!!! :**<333 (fast du jobbar kväll)(lite dålig bildkvalité menmen..)

Av Emma Hermansson - 7 januari 2013 12:20

Yey! Ska klippa mig nu! :)
Här får ni en bild på mitt uschlipushli hår innan, fast ni får tyvärr ingen framifrån för det har vi inte lust med! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards