Emma Hermansson

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Hermansson - 3 maj 2012 17:38

Hejsan Hoppsan! :)

Min dag idag har varit kanon! Det har vart strålande sol och roliga lektioner! :)<3

Och nu ska jag åka och tränamed 99: orna :) för jag ska ju spela med dom i Myrsloken cup på lördag! Ska bli jätte kul, bortsett från att jag missar handbolls avslutningen.... :|


Men nu ska jag åka och träna! ;)♥ Syns någon annan gång! x)


Ps. nässprayen hjäpte lite grann. och jag har fått min nya klass lista idag :)

Av Emma Hermansson - 2 maj 2012 14:30

Snälla hjälp! Är jätte förkyld.. Eller så är jag allergisk mot pollen...! :(

Det är jätte jobbigt... Mamma kommer hem om en stund och då ska jag få någon typ pollen nässpray som hon har köpt idag!.. hoppas den hjälper. :|

Men bortsett från det så har det varit en bra dag! Det har vart kul och varmt!(ute) Och vi fick tillbaka vårt prov vi gjorde förra veckan också!.... Jag hade 29/29!!! :D


Och ikväll ska jag cykla med Emma D, och Felicia till träningen! :)

Så det kommer nog bli en bra dag hela dagen idag! :)

Av Emma Hermansson - 1 maj 2012 16:41

Igår var det ju Valborg. Det firade vi med våra kompisar i Hällby. (som vi alltid gör!♥)

Vi åt kvällsmat, va ute och lekte en stund, sen gick vi in och åt efterrätt! :) Det va suuper gott!

Sen va vi inne en stund innan vi gick ner till brasan!

Det va en ganska stor brasa. Fast den hade brunnit ner ganska mycket.. Och vid 10 tiden så sköt dom fyverkerier! Det va jätte kul! Det va massa fyverkerier och dom vajätte fina!♥

Wiliam han vann 2 chips påsar. Och Tilde och Alex vann varsitt litet gosedjur! :) Fast vi andra vann inget... :|

Hade en jätte bra dag igår!♥

 

   

Förlåt för att jag inte bloggat på någon dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards