Emma Hermansson

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Hermansson - 12 maj 2012 11:20

Jag suuger på att hitta på en bra rubrik! >:(

Därför kan dom bli lite konstiga.... :|

Men aja saksamma! ;p


Har precis ätit lite lunch... Vääldigt lite genom att jag nyss åt frukost! x)

Men kl.12.00-14.30 ska jag stå i kiosken på våran tränings cup med handbollen!:)

Ska bli kul!


Och nu måste jag gå och fixa mig lite! ;)

Men jag kommer nog blogga lite mera ikväll!

Av Emma Hermansson - 11 maj 2012 18:44

Japp! Fick reda på att jag var godkännd i hör,läs,prat delarna  av NationellaProven i engelska! :D

Är lite stolt över det faktiskt! x) 


Och sen efter skolan var jag ock Bästige Emiliapå stan! Det va jätte kul och vi båda handlade lite grejer!

Sen efter det åkte vi hem till henne en stund. :)


Och nu ligger jag här och bloggar med magen full av god pasta med köttfärsås! ;p♥

 

Bara så du vet Emilia, så kommer du alltid att finnas i mitt hjärta!♥

:D

Av Emma Hermansson - 9 maj 2012 16:37

Har haft en jätte bra dag idag! :)

Skolan va helt ok och vi hade inga prov idag! :D

Och efter skolan så skulle jag ha vart själv typ ända tills jag skulle träna. Men det blev inte så för Bästige Emilia följde med mig hem.♥ Det va super kul! (som vanligt! x) )<3

Vi åt mellis och pratade/flamsade lite. x)

Sen blev hon tvungen att gå! :( Fast vi syns ju imorgon. Och så kanske vi skulle gå på stan på fredag, för båda hade en del att köpa! ;)<3


Och nu sitter jag här och ska äta lite mat innan jag blir hämtad av min kompis som ska köra mig (och henne) till träningen!♥


Sorry.... :( Det blir inge bilder på datorn, den vill inte alls!... :( >:(

Av Emma Hermansson - 8 maj 2012 19:23

Förlåt!. Men det blir inga bilder på kladdkakan idag!.... :(

För jag har inte fått in dom på datorn för det är något konstigt med det...! >:(

Men jag lovar att ni får det imorgon!♥

Fast den var väldigt god! Tyckte Wilma iallafall. :)

Men nu ska jag gå ner och fixa fika till resten av familjen, för Wilma ska sova!<3


Hejsvejs!<3


Av Emma Hermansson - 8 maj 2012 18:01

Mums! Nu har jag bakat en kladdkaka med hackad daim choklad på! :)

Det luktar jätte gott i hela huset nu!

Fast det är första gången jag gör en kladdkaka med hackad daim choklad uppe på... Fast det kommer nog bli suuper gott! ;)♥


Dagen idag har varit bra! Fast ganska jobbig... För vi började skolan med att ha idrott (ute), och sen har vi haft NationellaProv nästan heela dagen! Och det va engelska NationellaProv, en hörövning som va nästan 1 timme och en läsförståelse som tog typ 1½ timme!.... :| Jobbigt och tråkigt!!!...


Bilder på kladdkakan kommer senare när jag fått in dom på datorn! :) Om jag lyckas få in dom på datorn vill säga.. Den krånglar lite just nu!... :|



Av Emma Hermansson - 7 maj 2012 17:40

Japp ska snart cykla och möta min kompis, sen ska vi cykla till träningen! :)<3


Dagen idag har varit jätte bra! Hela skolan hade studiedag förutom vi. Så skolgården va heelt tom! Super skönt! Och vi fick mat från Slagsta skolan som vi åt i klassrummet/utomhus på innergården!<3

Det va jätte kul och gott. Och så slutade vi tidigare än vad vi brukar göra :) Och sen gick det jätte bra på fiol lektionen med Birgitta! :D

Och så har det bara varit en jätte bra dag idag helt enkelt! x)♥


Det ända jobbiga va att vi hade förtest i matte idag! I enheter......</3

Av Emma Hermansson - 6 maj 2012 10:06

JA! Vi vann hela cupen! För andra året i rad! :D (vi vann den förra året också!)♥

Det va suuper kul att spela och alla kämpade och gav allt!<3

Och Gökstens 99:or är bara för bra! För nu har dom vunnit 3 cuper på rad! :) Så dom har fått 3 guldmedaljer på 3 veckor!! :D<3

Och igår tog vi alltså det tredje guldet på rad!<3

Vi vann alla matcher och hade jätte kul både på och utanför planen! :)

Och på kvällen när vi åt tacos och prisutdelningen va, var det jätte kul och mysigt!♥ Vi fick varsin guldmedalj och en pokal till klubben, och en liten myrslok gosedjur! ;)


Har mycket mer att berätta men jag hinner tyvärr inte för jag ska till farmor nu!<3

       


Av Emma Hermansson - 4 maj 2012 20:07

Har haft  en bra dag idag! Dock har vädret varit ganska tråkigt och kallt!. :| Men vi har inte haft några läxförhör! :D

Har vart hemma själv med Wilma en stund. :) Sen kom pappa hem och vi lagade egna hamburgare.

Sen har vi tittat på tv och jag har spelat lite fiol.!

Och nu ska jag gå och sätta mig i soffan och titta på Navy CIS med Amanda och pappa! Och popcornen också såklart! x)♥


Värsta perfekta laddningen inför morgondages handbolls cup!:)

Ovido - Quiz & Flashcards