Emma Hermansson

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Hermansson - 21 maj 2012 16:52

Ja! Hela helgen har varit jätte varm och solig! Och det har hållt i sig! För det har vart jätte bra väder idag!

Och vi hade ingen musik så vi fick sluta tidigare! Och jag har inga fiol lektioner längre heller! Så det va bara raka vägen hem till solglasögonen, shortsen och boken! :D

Ååh! Jag bara älskar när det är varm så man kan gå i shorts och linne! :D

Hoppas att detta väder håller i sig heela veckan som dom sagt att det ska göra! :)


Och nu har jag precis kommit in för att ta en liten paus och svalka mig lite innan jag går tillbaka ut igen! :D

       

Hittade några fina sommarbilder! :D Bortsett den första på mig dåå... :| Tagna från förra året!

Av Emma Hermansson - 19 maj 2012 17:44

Det är typ allt jag gjort idag! Jag har haft fullt upp nästan hela tiden! :)

På förmiddagen var vi på/utanför Tuna Park! Där hade dom trafikens dag, och Amanda skulle spela där!

Det va jätte mycket roliga grejer och coola bilar! Fast det som va coolast var nog mototcyklarna! x)♥♥ Dom va suuper grymma! Fast man fick bara titta på dom, inte åka! :(

Sen kom vi hem, då fortsatte jag och pappa på vårat projekt bakom förrådet.

Och nyss åt jag hembakad pizza! :D

Och nu ska ni få en stor bild bomb och dagen idag!

  Wilma i Polis bilen!  Wilma i polis bilen igen!   Polis bilen!   Polis bilen!

  Wilma i ambulansen!   Wilma på båren!   I ambulansen!     I ambulansen!

  Wilma kör bil!

  Amanda är i vit blus!  Det här har jag och pappa fixat ihop idag och igår! :)

Av Emma Hermansson - 18 maj 2012 16:06

Pust! Dags att andas ut och ta det lite lungt nu?? :)


Dagen började med att jag och pappa åkte till tippen med en massa trädgårds skräp och rötter! Sen åkte vi och lämnade kärran vi lånat, sen åkte vi till Jysk och åt lunch. :)(genom att det va mitt lag som sålde det!)

Sen åkte vi hem.. Då la jag mig och läste lite i min bok. Den är jätte bra!

Sen åkte jag och pappa till Ica Bron och köpte mat och en massa godis! :D♥

När vi kom hem satte vi upp studsmattan! :)♥♥ + att jag "stor" städat mitt rum!


Och nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och plugga på Buddhismen och läsa min bok! :| :)


Hehe.. måste bli lite bättre på att lägga ut lite bilder kanske... ??:| och göra så hiimla lååånga inlägg..... :o

Av Emma Hermansson - 17 maj 2012 12:13

Just nu håller jag på att städa/fixa några hyllor i mitt rum!

För jag bytte bilder i en utav mina ramar och då kunde jag inte ha mina handbolls pokaler framför... Så det slutade med att jag fick städa och plocka undan på jätte många hyllor! :| Så nu håller jag på att möblera in dom igen!.. x)

Fick lägga undan mina gamla leksaker/dockor jag haft på en hylla för att få plats!... :'( Fast jag leker inte med dom men jag gillar att ha dom där för dom är så söta! x)

Och snart ska snart äta lite pankakor som pappa håller på att steka. För om en stund ska jag cykla till Jysk.. För vi ska stå där och sälja hamburgare, korv, kaffe, kakor mm. Med handbollen för att käna in lite pengar! :)♥

Av Emma Hermansson - 15 maj 2012 17:04

Japp! Nu är det mat dags! :) För om en liten stund ska jag cykla till träningen!<3


Dagen idag har varit vääldigt seg. Har vart jätte trött och så har vi haft tråkiga lektioner! :|

Och min lilla syster Wilma har feber och ont i sin arm efter sprutan som hon tog igår, så jag kunde inte vara med Emilia och Moa!.. :(

Men jag och Wilma hade det också bra! Vi tittade på film och åt mellis! :)<3


Men nu mpste jag gå, så vi ses väl imorgon! ;)♥

Av Emma Hermansson - 14 maj 2012 16:35

Buhuhu!... :'(

Idag i skolan blev jag påmind om att vi skulle ha engelska diagnos på onsdag! Och i fredags när jag blev klar med övningspappret glömde jag att ta hem det! Men,men.....


Och från grej till grej...

Idag när jag spelade med Birgitta så gick det jätte bra! :D Fick klistermärken på 4 av 5 låtar!<3


Och nu siter jag här och försöker få i årdning på min Skype... Eller vad man nu ska kalla det..:|

Och snart ska jag äta och sen träna crossfit! :D<3


Av Emma Hermansson - 13 maj 2012 18:14

Idag har jag vart på Lager 157 med mormor, morfar och Amanda!<3

Det va jätte kul! Och jag fick 3 jätte fina tröjor och 2 par solglasögon (som jag köpte med Amanda) och en salva som luktade jätte gott! :)♥

Och så fikade vi lite! ;)


När vi kom hem spelade jag kubb med Amanda och Wilma! Jag vann båda gångerna vi spelade! x)

Och nyss åt vi korvstråganoff med ris!

Och så har jag spelat lite fiol med Amanda! :)


Och, jaa.. Så här har min dag varit! <3

Av Emma Hermansson - 12 maj 2012 17:38

Ja nu ska jag strax gå ner och äta mat med världens bästa grannar!<3

Vi ska äta något kött och potatis-morots och palstenaks klyftor! x)


Idag när jag stod i kiosken så hade jag jätte kul! Och vi sålde jätte mycket! Vi sålde t ex över 150 handburgare!<3

Och jag tror att lagen som var där tyckte det va bra! (hoppas jag)

Och så fick jag mitt hopprep so  jag inte fick på avslutningen. Fast jag har inte fått någon medalj än.... :(


Men nu ska jag gå ner till dom andra! Syns någon annan gång! ;p<3

Ovido - Quiz & Flashcards