Emma Hermansson

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Hermansson - 15 april 2012 09:24

God morgon allihoppa!♥


Har nyss ätit frukost med mamma och lillasyster Wilma! :)

Och snart ska vi åka till Västerås för att spela handboll! Eller.. Det är bara jag som ska spela, mamma och Wilma tittar nog mest på! :)

Om ni undrar så spelar jag i Gökstens f-98 (fast jag är 99:a) På vänster kanten! Och vi ska spela B-slutspel idag! 99:orna i våran förening spelar A-slutspel idag!  Fast hur det gått  för pojkarna och dom mindre tjejerna vet jag inte....

Ska bli suuper kul!♥


Hoppas ni hejar på oss i Göksten idag!?? :)♥

 Har nummer 9 på matchtröjan! Älskade Göksens märket!♥     

Ps. Min storasyster Amanda är målvakt i Gökstens f-97 och dom spelar Potatiscupen i Alingsås den här helgen! Och dom är också i A-slutspel!   

Av Emma Hermansson - 14 april 2012 11:43

Hej! Jag heter Emma och är då ägaren av den här bloggen! (bild på mig kommer!)

Jag är 13 år och går i 6:an. Jag gillar att spela handboll, fiol/musik, läsa böcker och mina vänner och familj!♥ I den här bloggen kommer jag blogga lite om mitt liv, skolan, handbollen, vännerna och sånt! :)♥

 

Jag är en glad och sprallig tjej som älskar att ha kul! Men som även kan bli ganska arg! 

 

Jag startade den här bloggen för min kompis tyckte jag skulle göra det och för att jag tyckte det skulle vara kul att prova på!

Om du har något som du tycker jag ska ha med eller något annat om bloggen kan du gärna skriva det till mig! (hur bestämmer du själv x) )

 

jaa, det var lite om mig det dåå!♥

 

Hoppas du kommer följa mig på blogglovin.! :D

 

 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards