Emma Hermansson

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Hermansson - 18 april 2012 16:28

Japp! Här sitter jag ny duschad och väntar på att mamma och Wilma ska komma hem från wilmas pianolek! Sen måste Amanda och pappa också komma hem så vi kan äta, så att pappa sen  kan skjutsa upp Amanda till Stålfors! :)

För ikväll ska vi gå och se på Amandas konstert som hon ska göra med sin klass och 7K!♥ (hon går i musikklass på Stålfors och spelar fiol) :)

Det ska faktiskt bli ganska kul, för dom brukar göra väldigt bra konserter! :D♥

Men nu måste jag gå och göra mig lite i ordning! ;p

 

Och jag orkar inte skriva om skolan! Men det har varit en bra dag iaf!♥

 

Det är jag till höger och Amanda till vänster!♥


Läs Amandas blogg här!

Av Emma Hermansson - 17 april 2012 19:02

Mmh..Va suuper trött imorse. Och när jag cyklade med min kompis Madde till skolan så regnade det och va suuper kallt! :(

När va parkerade cyklarna på skolgården så kände Madde sin illamående och hon sa att det känndes som att hon skulle spy!... :(

Så jag tog med henne till omklädningsrummet(vi skulle ha idrott) och hämtade Marit våran lärare, ch då spydde hon! :'(

Så jag och Ida tog hand om henne och ringde hennes föräldrar och så gick vi ut med Madde så hon fick åka hem!

Stackarn!:(♥

Så hon va aldrig i skolan idag....... Eller inte direkt iaf....


Och så hade vi jäätte tråkiga lektioner! >:(

Sen när vi slutade så cyklade jag och Ida hem med hennes cykel och frågade hur hon mådde. Då mådde hon lite bättre! :|


Krya Madde!♥

Av Emma Hermansson - 17 april 2012 16:38

Japp! Nu är jag ensam hemma med lillasyster Wilma!♥

Vi sitter på golvet i vardagsrumet och spelar ett ordspel! :)

Pappa och Amanda kommer strax hem(tror jag.) och då ska vi äta.

Men just nu är vi ensamma hemma och busar! ;)

    

Det här är gulliga Wilma! Den första bilden  är tagen i höstas! Den andra i somras!

Av Emma Hermansson - 17 april 2012 15:15

Körde det igår på träningen i Munktell!....

Vi ska göra det 2 gånger i veckan ända till midsommar! :O

Det blev ganska jobbigt i slutet, men det var jääätte kul! :)♥

Plus att vi kommer bli vääldigt snygga till sommaren! x)

Av Emma Hermansson - 16 april 2012 16:45

Japp! Lyckades lägga ut en bild på mig! :) (inte direkt fin då men....) Den är dock från förra året men jag ska ladda upp lite nyare bilder och lägga ut en nyare dåå!...♥

Ska försöka göra det så fort som möjligt! ;)♥

Av Emma Hermansson - 16 april 2012 14:51

Ja då var det dags igen... Att komma hem från skolan äta mellis och sen dra och spela fiol!.. 

Skolan idag har varit som vanligt! Vi hade svenska  som första ämne(TRÅKIGT!), sen engelska. Och på toirasten fick jag och Ida låna Betels iphone 4! Och när vi skulle gå in efter rasten frågade vi om vi fick ha den till lunchrasten! Och det fick vi!  

Det va kul!

Vi hade musik idag också! Det är det roligaste som finns i skolan! För våran musiklärare är suuper rolig!! x)

(det va kul innan vi fick reda på att vi skulle ha prov!)

Men nu ska jag cykla till fiollektionen och lirar lite fiol!  Syns kanske efter.... Eller senare ikväll! ;)♥



Ps. ska lägga ut en bild på min efter fiolen! LOVAR! Men nu måste jag värkligen åka..... :S

:(

Av Emma Hermansson - 15 april 2012 16:42

  

Det gick inge vidare för Göksten idag!

98:orna åkte ut i 8-delen, 99:orna åkte ut i Kvarten och 97:erna åkte ut i 8:delen......

Dom enda som det gick bra för (tror jag) var dom små Gökstens tjejerna! Dom tror jag kom längst!...♥ :(


Då är det bara att ladda om till cross fit  träningen på munktell imorgon dåå!... :)

Av Emma Hermansson - 15 april 2012 09:44

Hade lite kul med Wilma efter frukosten! x)

Vi tog massa roliga bilder med webbcameran!♥

Guud vad hon skrattade! Hon tyckte det var jätte kul! xP

Flummiga vi va dåå!  


Älskarrej Wilma!♥ 

HAHA!! Va kul man kan ha dåå! x) Vi tog med någon konstig kamera som gjorde att det blev dubbelt! Så stod man i mitten såg man ut som Wilma gör på bilden! x)♥

Ovido - Quiz & Flashcards